NIE PYTAJCIE - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 26 sie 2014, 10:07

...sama WAM powiem od 1 sierpnia dostalam prace TUTAJ w malutkim opsie Mam św rodz dod mieszk i św z funduszu alim Studiuję ale prace dostalam z litości Mialam tragedię w rodzinie dlatego wojt mi dal te prace BBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAARdzo się ciesze ale mimo że czytam i czytam ustawy i rorporządzenia wszystkiego nie wiem jeszcze Jeszcze w lipcu nie wiedzialam że będe to pracowała
Prosze podajcie mi wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku o świadczenie z Funduszu alim oraz do do datku mieskaniowego Bardzo prosze
MODESTA

Napisano: 26 sie 2014, 10:25

Zaświadczenie z urzędu skarbowego za 2013 r. wszystkich pełnoletnich osób w rodzinie + składka zdrowotna z PITu ( jeśli rząd skarbowy jej nie poda)
Zaświadczenie od Komornika Sądowego o bezskuteczności egzekucji i o wyegzekwowanych alimentach w 2013 r.
Zaświadczenie o ha przeliczeniowych
zaświadczenie o otrzymanym stypendium socjalnym w 2013 r.
Zaświadczenie ze szkoły jeżeli dziecko kończy 18 lat
Wyrok o rozwodzie / alimentach
Dowód osobisty
Akty urodzenia dzieci

Dodatkiem mieszkaniowym się nie zajmuje . Zadzwoń do sąsiedniej gminy i poproś o poradę, na pewno Ci pomogą
Helenka

Napisano: 26 sie 2014, 10:28

Składka zdrowotna nie może być z PIT ponieważ tam ujęta jest tylko w wysokości 7,75%, a my odliczamy ją w całości czyli w wysokości 9%. Informacje o odprowadzonych składkach można uzyskać od pracodawcy lub ZUS.
Anka W.

Napisano: 26 sie 2014, 10:40

SERDECZNIE DZIEKUJE prosze jak zobaczycie kiedyś moje imie pomożcie mi Nawet nie Wiecie ile to dla mnie znaczy
MODESTA

Napisano: 26 sie 2014, 13:23

masz wyjątkowe imię
marylka

Napisano: 26 sie 2014, 13:38

składkę możemy pomóc kilientowi wyliczyć i na zał. 6 może wpisać. Z pitu 37 roczna skladka zdrowotna dzielona przez 7,75, wynik X 9 = i mamy to co trzeba bez zbędnych dokumentow.
staś

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]