Opis współpracy Oprogramowania SR z Empatią - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 30 gru 2015, 12:26

Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 30 gru 2015, 12:31

ale tego dużo do czytania
Gość

Napisano: 30 gru 2015, 12:40

Gość pisze:ale tego dużo do czytania
Bo to jest opis kompletny wszystkiego co się tam dzieje - i CBB i systemów takich jak ZUS, MF, EKSMOoN, AC, PESEL itd. i odbierania wniosków z Portalu Emp@tia i ePUAPu i słowników terytorialnych Emp@tii i konfiguracji uprawnień w roli Administratora, ale wszystko jest podzielone na rozdziały i można poczytać to co nas interesuje.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 30 gru 2015, 15:11

no chyba dla informatyka :)
gostek

Napisano: 30 gru 2015, 15:15

czekamy na szkolenia
chociaż biorąc pod uwage fakt, że mamy pracować na empatii od 1 stycznia to chyba na wszystko jest późno
gostek

Napisano: 30 gru 2015, 15:15

gostek pisze:no chyba dla informatyka :)
Raczej dla osoby używającej na co dzień naszego oprogramowania. Każdy kto potrafi wpisać do oprogramowania SR np. wniosek, to i z tym sobie poradzi bo wygląd i działanie okien jest takie same.

U nas w Sygnity w przeciwieństwie do niektórych innych nie ma osobnego oprogramowania do Empatii, wszystko jest w środku w SR, żebyście mieli łatwiej.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 30 gru 2015, 15:37

U mnie pojawia się kod błedu 403-brak dostępu
REna71

Napisano: 30 gru 2015, 15:46

REna71 pisze:U mnie pojawia się kod błedu 403-brak dostępu
Nie tylko u Ciebie, tylko u wszystkich.

Błąd Error Code 403: Brak uprawnień.
oznacza, że usługa została zablokowana od strony Wykonawcy Emp@tii (prawdopodobnie do dnia wejścia w życie ustawy). Zgłaszaliśmy Wykonawcy Emp@tii, że ta treść komunikatu powinna być inna, bo obecna nic nie mówi o przyczynie problemu, niestety nasze zgłoszenie nie zostało dotąd zrealizowane.

Mamy nadzieję że 1 stycznia czyli po wejściu w życie zmian ustawowych, niedziałające usługi zostaną odblokowane, jednak jako dostawcy systemów dziedzinowych nie mamy na to wpływu. Nasze oprogramowanie zostało dostosowane do współpracy z Emp@tią, jednak dopóki usługi nie zostaną odblokowane od tamtej strony, to my nic na to nie jesteśmy w stanie poradzić.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2015, 15:51 przez SYGNITY, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 30 gru 2015, 15:51

A jak wygląda współpraca Empatii z Amazisek, ktoś coś wie?
Ewa 24



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x