Panie Tomku - Wydruk weryfikacji z empatii - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 04 lut 2016, 10:25

czy mozna zmienić wydruk weryfikacji np. z ZUS drukuje mi na 2 stronach a spokojnie mogłoby to byc na jednej, da sie to jakoś zmienić ??
+ewa


Napisano: 04 lut 2016, 10:54

wie ktos ??????????
+ewa

Napisano: 04 lut 2016, 11:17

Dostaliśmy już zgłoszenie z taką propozycją zmiany. Zmienimy tak żeby drukowało na jednej stronie.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 lut 2016, 11:24

W jutrzejszym DPP004 zrobimy takie ulepszenie wydruku dla Was.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 lut 2016, 11:33

SYGNITY pisze:W jutrzejszym DPP004 zrobimy takie ulepszenie wydruku dla Was.
pozdrawiam
to może jeszcze takie ulepszenie żeby program zczytywał dane o dochodach, składkach z empatii ? :) realne marzenie ? :)
+ewa

Napisano: 04 lut 2016, 11:46

+ewa pisze:
SYGNITY pisze:to może jeszcze takie ulepszenie żeby program zczytywał dane o dochodach, składkach z empatii ? :) realne marzenie ? :)
Już kilkakrotnie o tym pisałem, że niecelowe byłoby automatyczne wczytywanie tych danych, ponieważ samo Ministerstwo napisało w swoich oficjalnych wyjaśnieniach (które udostępniło wszystkim Jednostkom za pośrednictwem CAS), że nie można z góry zakładać większej wiarygodności tych danych.

W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego.
W przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.
W przypadku uzyskania odpowiedzi potwierdzającej informacje uzyskane od beneficjenta obsługa sprawy jest kontynuowana rutynowo jak w przypadku przedstawienia poprawnego zaświadczenia.


Dotychczasowe doświadczenia z jakością wyników otrzymywanych za pośrednictwem Empatii z systemów informatycznych ZUS i MF tylko potwierdzają, że automat do zaczytywania tych danych zrobiłby więcej krzywdy Wam niż pożytku.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 lut 2016, 11:48

"(które udostępniło wszystkim Jednostkom za pośrednictwem CAS)" nie dostałam nic takiego :(
gdzie mogę szukać ?
+ewa

Napisano: 04 lut 2016, 11:49

Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 lut 2016, 12:03

tak ale nie moge tam wejsc :(
+ewa

Napisano: 04 lut 2016, 12:04

Tomek pisze:P.S. Przypominamy, że aby mieć dostęp do załączników trzeba zarejestrować Użytkownika na naszym forum - jest to bezpłatne i nie jest związane z żadnymi zobowiązaniami wobec nas - ponadto zajmuje naprawę chwilę, więc zachęcamy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x