pierwszy wniosek-emp@tia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 27 sty 2016, 13:23

Mam problem i bardzo proszę o pomoc. Dostałam pierwszy wniosek złożony za pośrednictwem emp@atii-zasiłek rodzinny. Wszystko fajnie pięknie tylko, że:
w zakladce KOMUNIKACJA wniosek się wyświetla (mogę go obejrzeć), nie mogę natomiast zobaczyć załączników, nie mogę wczytać wniosku do systemu dziedzinowego- sygnity (wyświetla się komunikat o błędzie).
Ktoś? coś? ;)
Monstr
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 195
Od: 30 kwie 2014, 20:52
Zajmuję się:


Napisano: 27 sty 2016, 13:31

Pisałem już o tym. Niestety nie da się na razie wczytać takiego wniosku do systemu dziedzinowego, ponieważ nikt nie poinformował Dostawców systemów dziedzinowych, że taki wniosek pojawił się na Portalu Empatia, a jest to konieczne, abyśmy zaprogramowali jego wczytanie. Dowiedzieliśmy się o tym że wniosek już jest na Portalu, ze zgłoszenia serwisowego, niezwłocznie poprosiliśmy Ministerstwo o materiały niezbędne do zaprogramowania i teraz już mamy (z wyjątkiem pliku podglądu, który ma być nam przesłany w przyszłym tygodniu), na przyszły piątek tj. 5 lutego planujemy udostępnienie aktualizacji oprogramowania, która pozwoli przyjąć takie wnioski. Wczoraj na spotkaniu w Ministerstwie obiecano nam że w przyszłości Dostawcy będą otrzymywali informacje o nowych rodzajach wniosków na Portalu Empatia z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby mogli dostosować na czas swoje programy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 sty 2016, 13:53

Bardzo dziękuje za odpowiedź. Przyznam, że próbowałam wcześniej wyszukać informacje na ten temat ale nie znalazłam podobnego wątku (jest ich obecnie dużo stąd być może moje przeoczenie), tym samym dziękuje raz jeszcze za poświęcony czas.
Mam jeszcze jedno pytanie. Dostałam dziś informację od klientki, że złożyła wniosek za pośrednictwem emp@tii jednak ten wniosek w ogóle nie jest widoczny (tak jakby w ogóle go nie było) w zakładce KOMUNIKACJA. Klientka twierdzi, że sprawdzając status wniosku u siebie wyświetla jej się komunikat "do odbioru". Ja tego wniosku nie widzę w ogóle. Czy powód takiej sytuacji może być ten sam jak wyżej?
Monstr
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 195
Od: 30 kwie 2014, 20:52
Zajmuję się:

Napisano: 27 sty 2016, 14:17

A czy to też był wniosek o świadczenie rodzicielskie?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 sty 2016, 14:21

tak
Monstr
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 195
Od: 30 kwie 2014, 20:52
Zajmuję się:

Napisano: 27 sty 2016, 14:25

To ten sam powód.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 sty 2016, 14:28

bardzo dziękuję...
Monstr
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 195
Od: 30 kwie 2014, 20:52
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x