pilne!! - Księgowość

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 18 sty 2016, 15:03

czy zawieracie umowę zlecenia z kasjerką na prowadzenie obsługi kasowej w ops?
czy mogłaby takie czynności wykonywać os. (kasjerka) zatrudniona w urzędzie gminy? Jak rozwiązać formalnie ten problem? Jak to wygląda w waszych ops-ach?
doriss


Napisano: 18 sty 2016, 15:08

umowa zlecenie
Asik1

Napisano: 18 sty 2016, 15:09

u nas jest kasjerka z UG, mamy porozumienie w tej sprawie miedzy OPS a UG
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 18 sty 2016, 15:13

gumi - napisz cos bliżej - na jakiej podstawie płacicie?
doriss

Napisano: 18 sty 2016, 15:25

tzn. my mamy tylko porozumienie, a za wszystko płaci UG.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 18 sty 2016, 15:29

z tego co wyczytałam to w tym przypadku nie może być zawarta umowa zlecenia gdyż zatrudnienie kasjera nosi znamiona umowy o pracę i bez względu na nazwę umowy tak tez będzie traktowane
doriss

Napisano: 18 sty 2016, 15:34

U mnie taj jak u gumi, z tym że gmina obciąża nas kwartalnie za prowadzenie kasy , zgodnie z zawartym porozumieniem.
ewel8

Napisano: 18 sty 2016, 15:35

U mnie jak u gumi - porozumienie z urzędem
Ninka

Napisano: 18 sty 2016, 15:50

do Ninka i gumi proszę o wzór takiego porozumienia [email protected]
doriss

Napisano: 19 sty 2016, 15:17

może ktoś prześle takie porozumienie z urzędem [email protected] - proszę
doriss



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x