pilne CBB - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 27 kwie 2022, 7:35

w trakcie weryfikacji CBB wystąpiły takie informacje :
obywatelstwo - niezgodne
kod - niezgodny
miejscowośc - niezgodna.
Zweryfikowano PESEL i dane zgadzają się z wnioskiem.
jak postąpić w tym przypadku .
ewka78
Referent
Posty: 202
Od: 05 sie 2020, 12:11
Zajmuję się: PS


Napisano: 27 kwie 2022, 8:02

Jak są Państwo pewni tych danych osobowych (bo sprawdzili je w rejestrze PESEL) i są one dobre, to proszę się nie przejmować tym, co pokazało CBB. CBB nie jest żadną wyrocznią, jeśli chodzi o poprawność danych osobowych, bo do CBB trafia tylko to, co wpiszą Jednostki. Jak ktoś się pomyli, to to trafi do CBB i o ile nam wiadomo, nikt po stronie centralnej nie weryfikuje poprawności danych osobowych w CBB. Co innego rejestry takie jak PESEL, dlatego w kwestii poprawności danych osobowych należy się opierać na tych rejestrach.

CBB służy tylko po to, żeby ostrzec, że ta osoba wystąpiła gdzieś indziej poza Państwa Jednostką i wówczas powinni Państwo skontaktować się ze wskazaną Jednostką i wyjaśnić sprawę.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 kwie 2022, 8:20

Dziękuję. Dane wpisane do systemu przez naszą jednostkę zgadzają się z danymi PESEL oraz z wniosku.
ewka78
Referent
Posty: 202
Od: 05 sie 2020, 12:11
Zajmuję się: PS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x