w trakcie weryfikacji CBB wystąpiły takie informacje :
obywatelstwo - niezgodne
kod - niezgodny
miejscowośc - niezgodna.
Zweryfikowano PESEL i dane zgadzają się z wnioskiem.
jak postąpić w tym przypadku .
Jak są Państwo pewni tych danych osobowych (bo sprawdzili je w rejestrze PESEL) i są one dobre, to proszę się nie przejmować tym, co pokazało CBB. CBB nie jest żadną wyrocznią, jeśli chodzi o poprawność danych osobowych, bo do CBB trafia tylko to, co wpiszą Jednostki. Jak ktoś się pomyli, to to trafi do CBB i o ile nam wiadomo, nikt po stronie centralnej nie weryfikuje poprawności danych osobowych w CBB. Co innego rejestry takie jak PESEL, dlatego w kwestii poprawności danych osobowych należy się opierać na tych rejestrach.
CBB służy tylko po to, żeby ostrzec, że ta osoba wystąpiła gdzieś indziej poza Państwa Jednostką i wówczas powinni Państwo skontaktować się ze wskazaną Jednostką i wyjaśnić sprawę.
pozdrawiam