płatnik - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 09 sty 2014, 11:44

Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS - co to znaczy, jak to poprawić, tak mi pokazuje komunikat po wgraniu nowego programu jak chcę wysłać dokument
~Edyta


Napisano: 09 sty 2014, 11:50

A pobrałaś i sprawdziłaś przed wysyłką w nowym programie poprawność danych z ZUS-u?
~Aga

Napisano: 09 sty 2014, 11:52

jak to zrobić?
~Edyta

Napisano: 09 sty 2014, 11:52

Aga, a jak to zrobić???
Ja już w nowym Płatniku wysyłałam ZWUA ale przeszło bez problemu. Niczego nie zauważyłam
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 09 sty 2014, 12:16

jak to zorbic?
~mm



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x