Czy przekazaliście bez problemu deklarację za mc 06/2020. U mnie cały czas błąd krytyczny w RCA-błędna suma składek. A nie jest błędna.Dodano nowy wiersz poz 29 wczesniej sumowało w poz.28 .cały czas aktualizuję i nic
Po aktualizacji Płatnika mam ten sam problem. Mimo że wszystko matematycznie się zgadza to wyskakuje błąd krytyczny. Dziś kolejny dzień informatyk będzie się z tym męczył.
dodzwoniłam się do ZUS .Odpowiedzieli że nadal pracują nad aktualizacjami.i próbować jeszcze jutro a, jak nie uda się to wysłać zrzuty ekranu z błędami na COT ZUS
ZUSy puszczone. Wrzucam instrukcję przekazaną przez zus.
Przed wykonaniem poniższych czynności konieczne jest wykonanie kopii bazy danych.
Baza ACCESS: Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić, że znane jest Państwu hasło i lokalizacja bazy danych. Proszę bazę zabezpieczyć przed usunięciem. W przypadku nieznajomości hasła można wykonać migrację bazy danych korzystając z programu Płatnik (Administracja - ustawienia bazy danych - baza - migracja bazy danych). Bazę proszę zamieścić w miejscu gdzie nie zostanie przez przypadek usunięta (np. Folder Moje Dokumenty albo dysk D).
1. Proszę odinstalować program,
2. Proszę wykonać restart komputera
3. Proszę sprawdzić czy usunął się katalog instalacyjny programu Płatnik C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA (od Asseco Poland SA) C:\ProgramData\Asseco Poland SA oraz wpisy w rejestrze w gałęzi (Start - uruchom, wpisujemy: REGEDIT - enter) rozwijamy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA (też od Asseco)
4. Proszę sprawdzić w Panelu sterowania w Dodaj/Usuń programy czy zostały odinstalowane komponenty WRF, WRFKL oraz WRFSL jeżeli któryś z komponentów znajduje się w panelu proszę go odinstalować,
5. Proszę wykonać restart komputera
6. Proszę uruchomić plik instalacyjny 10.02.002 – czynności instalacyjne powinny być wykonywane z konta z uprawnieniami administratora (kliknąć prawym przyciskiem myszy na instal.exe i wybrać Uruchom jako administrator) - na czas instalacji programu proszę wyłączyć program antywirusowy.
Podczas instalacji proszę zmienić lokalizację instalacji programu bez polskich liter. Domyślnie jest C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik, zmieniamy na PLATNIK. (Zgodnie z podręcznikiem administratora wersji 10.02.002, str. 17.
W przypadku systemów 64-bitowych program należy uruchomić za pomocą opcji - prawy przycisk myszy na ikonie programu --> Uruchom jako Administrator.
Ustawienie opcji uruchamiania programu Płatnik na stałe z uprawnieniami Administratora: Na ikonie programu Płatnik pod prawym przyciskiem myszy Właściwości – Zgodność, w poziomie uprawnień należy zaznaczyć Uruchom ten program jako administrator, Zastosuj i OK
W przypadku dalszych problemów w celu szczegółowej analizy problemu proszę o przesłanie stanu systemu z programu Płatnik (Administracja - Ustawienia programu - Stan systemu - Zapisz) oraz z zrzutu ekranu z komunikatem błędu.