PODSTAWA PRAWNA-informacja do Urzędu dot. uchylenia DM - Dodatki mieszkaniowe - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: wczoraj, 11:52

czy mógłby ktoś podzielić się podstawą prawną dot. informowania Urzędu o uchyleniu dodatku mieszkaniowego?
z góry dziękuję
kataberzyna
Praktykant
Posty: 37
Od: 05 lip 2024, 11:28
Zajmuję się: dodatki ministerialne


Napisano: wczoraj, 12:01

Po co powielać posty?
Szczerze, to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Po co informować Urząd ( i o jakim urzędzie piszesz?)?
Maxima
VIP
Posty: 3122
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: wczoraj, 12:07

kataberzyna pisze:
wczoraj, 11:52
czy mógłby ktoś podzielić się podstawą prawną dot. informowania Urzędu o uchyleniu dodatku mieszkaniowego?
z góry dziękuję
też nie wiem o co tu chodzi :?
organ, który prowadzi dodatki mieszkaniowe...uchyla decyzję ...jeśli jest taka potrzeba...zostawia ją w aktach i do zarządcy wysyła informację o uchyleniu tej decyzji...by zarządca wiedział, że juz nie będzie wypłacany dodatek.
ale jaki urząd informować i w jakim celu?...hmmm
:-)
VIP
Posty: 3712
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: wczoraj, 12:07

:-) pisze:
wczoraj, 12:07
kataberzyna pisze:
wczoraj, 11:52
czy mógłby ktoś podzielić się podstawą prawną dot. informowania Urzędu o uchyleniu dodatku mieszkaniowego?
z góry dziękuję
też nie wiem o co tu chodzi :?
organ, który prowadzi dodatki mieszkaniowe...uchyla decyzję ...jeśli jest taka potrzeba...zostawia ją w aktach i do wnioskodawcy wysyła...a do zarządcy wysyła informację o uchyleniu tej decyzji...by zarządca wiedział, że juz nie będzie wypłacany dodatek.
ale jaki urząd informować i w jakim celu?...hmmm
:-)
VIP
Posty: 3712
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: wczoraj, 12:13

powieliłam post, ponieważ na piśmie do Urzędu Gminy muszę umieścić podstawę prawną, a obawiałam się że jak dopiszę do wcześniejszej wiadomości zostanie ona zignorowana.
kataberzyna
Praktykant
Posty: 37
Od: 05 lip 2024, 11:28
Zajmuję się: dodatki ministerialne

Napisano: wczoraj, 12:37

to najpierw wyjaśnij dokładniej o co chodzi...to może wtedy da się coś podpowiedzieć, bo tak to.... :shock:
dlaczego chcesz do urzędu gminy wysłać taką informację?
:-)
VIP
Posty: 3712
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: wczoraj, 13:25

kataberzyna pisze:
wczoraj, 12:13
powieliłam post, ponieważ na piśmie do Urzędu Gminy muszę umieścić podstawę prawną, a obawiałam się że jak dopiszę do wcześniejszej wiadomości zostanie ona zignorowana.
Nie tłumacz czemu powieliłaś, ale dlaczego chcesz pisać do urzędu. Jest ochrona danych osobowych, mamy obowiązek poinformować tylko zarządcę. Dlaczego urząd?
Maxima
VIP
Posty: 3122
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: wczoraj, 14:46

bo zarządcą lokalu jest urząd gminy!!!
już mam dziękuję za wsparcie:-)
kataberzyna
Praktykant
Posty: 37
Od: 05 lip 2024, 11:28
Zajmuję się: dodatki ministerialne

Napisano: wczoraj, 15:05

kataberzyna pisze:
wczoraj, 14:46
bo zarządcą lokalu jest urząd gminy!!!
już mam dziękuję za wsparcie:-)
no jeśli do gminy płacą czynsz...to faktycznie ...przeszło mi to przez myśl, że gmina jest zarządcą jednak...hmmm u nas gmina jest właścicielem ale zarządcą jest przedsiębiorstwo komunalne gdzie płaci się czynsz...
jeśli do gminy płacą czynsz i do gminy wysyłasz informacje o wysokości dodatku mieszkaniowego to wysyłasz tam informację o tym, że decyzja nr...Pani/Pana...została uchylona...na podstawie tej...na której wysyłasz informację o dodatku...
:-)
VIP
Posty: 3712
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x