Pomocy pierwszy dzień pracy - Wzory pism

Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 06 maja 2010, 19:05

za tydzień mam pierwszy dzień w pracy błagam was niech ktoś mi napisze co trzeba robić w swiadczeniach????
Nie chce byc kompletnie zielona może mi ktoś napisac co trzeba do wniosków jakie załączniki itp????
i może coś więcej napisac o świadczeniach???
~emcia

Napisano: 06 maja 2010, 19:28

witam w klubie! też dopiero zaczynam! i też jestem zielona! a na początek mojej \"kariery\" dostałam jakąś skomplikowaną sprawę z koordynacją i nie wiem co z nią robić! jakieś uchylanie decyzji, pisanie postanowień...brrrrr..... a jeśli chodzi o załączniki do wniosku i takie podstawy na temat zasiłków to Ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz.992, z późn. zm.)! tam wszystko jest:D
Nika

Napisano: 07 maja 2010, 15:16

Powodzenia :) z czasem dowiecie się że wszystko w świadczenia jest dziwne i niewytłumaczalne :)
~Jola

Napisano: 10 maja 2010, 11:08

praca przy świadczeniach rodzinnych jest naprawdę przyjemna , niestety mało płatna, ale za jakiś czas jak już poznasz zasady i zaprzyjaźnisz się z ustawą to naprawdę będziesz to robiła bez obaw. Najlepiej jakbyś umówiła się z kimś kto robi świadczenia rodzinne, żeby Ci pokazał dokumenty, wytłumaczył podstawy.
~Megi

Napisano: 10 maja 2010, 13:29

każdy miał swój pierwszy dzień, grunt to sie nie załamywać, słuchać jak robią inni, ale jednocześnie sie za bardzo tym nie sugerować bo jak widać każdy robi inaczej pewne sprawy. Najlepiej tez jakby ktos Ci to wyjaśnił na konkretnych przykładach, zebys widziała akta.
A w razie niejasności zawsze masz to forum
Dobre słowa nic nie kosztują
Kasia ;)
Praktykant
Od: 23 mar 2006, 10:34
Zajmuję się:

Napisano: 12 maja 2010, 12:43

dzięki dziewczyny za wsparcie, ale jakoś im się bardziej w to zagłębiam tym mnie to bardziej przeraża!
~NIKA

Napisano: 19 sie 2010, 21:34