Bardzo, bardzo proszę o pomoc.
Ogłosiliśmy konkurs dot. realizacji zadania z dotacji w zakresie usług opiekuńczych , w którym opisano dwie kategorie zadań:
1. kategoria środowisk A - usługi opiekuńcze świadczone przez opiekunki w wymiarze godzinowym,
2. kategoria środowisk B - usługi opiekuńcze świadczone przez opiekunki w wymiarze miesięcznym.
Na koniec napisano "z dotacji mogą być pokrywane wyłącznie wydatki bezpośrednio związane z realizacją zadania"
Wpłynęła oferta na wykonanie w/w zadania, w której zawarto koszty dotyczące kategorii środowisk A i B oraz koszty administracji(których nie ma w ogłoszeniu)
Z oferentem zawarto umowę na wykonanie zadania.
Umowa zawiera cenę usług w kategorii środowisk A i B. Nie ma w niej zapisu o kosztach administracji ale jest zapis "oferta stanowi integralną część umowy".
Pytanie: Czy koszty administracyjne mogą być sfinansowane z przekazanej dotacji???