Pilnie proszę o zwrotną odpowiedź jak należy zmienić kwotę PORTO bowiem zrobiłam coś nie tak i w kolumnie porto wychodzi mi kwota wypłacanego zasiłku. Jeżeli można proszę o dokładne przekazanie od czego zacząć - krok po kroku - z góry dziękuję.
~jak. Przepraszamy, ale zaczął się okres sprawozdawczy i telefony są przeciążone. Na głównym oknie Pomostu są podane nie tylko namiary telefoniczne, ale też mailowe do serwisu, jak się potrzebuje PILNEJ pomocy to należy w pierwszej kolejności napisać tam maila albo napisać na naszym forum na stronie www.public.sygnity.pl/forum . Ostatnią rzeczą na jaką można liczyć jest pisanie na tym forum i liczenie że ktoś odważy się tutaj odpowiedzieć i narażać na obrażanie ze strony ludzi z tego forum, dla których samo słowo \"Sygnity\" działa jak płachta na byka. Dlatego też, proszę tego nie potraktować jako lekceważenie Pytającego, ale jak wskazanie właściwego sposobu zadawania pytań, gwarantującego szybką odpowiedź.
Oto sposób rozwiązania problemu:
W roli Administratora wchodzimy w menu Słowniki > Słowniki lokalne. Pojawi się okno z listą słowników gdzie szukamy słownika
\"Opłaty pocztowe\" i przyciskamy przycisk \"Elementy\".
Wchodzimy w modyfikację elementu 7 \"Przekazy pocztowe, w tym nadane na poste restante\".
Przechodzimy na zakładkę \"Wartości dodatkowe\".
Znajdujemy wartość \"Opłata stała\" i ustawiamy jej 5,00 zł.
Znajdujemy wartość \"Procent od kwoty przekazu\" i ustawiamy 1,00 %
Znajdujemy wartość \"Sposób liczenia\" i ustawiamy 2.
Akceptujemy wszystkie okna w które weszliśmy.
Bardzo bardzo uprzejmie na drugi i kolejny raz już pytać o Pomost wysyłając maile do serwisu lub na naszym forum. Ułatwi to pracą i Pani i nas, a przede wszystkim przyspieszy czas od pytania do odpowiedzi. Nasze forum jest przeglądane na bieżącą i odpowiedzi są b. szybkie. A na mail wysłany do serwisu też jest obowiązek odpowiedzieć, jak operator nie odpowie to zapala się lampka alarmowa w systemie i to naprawdę działa. Wiele osób nie mogło się odzwyczaić od dzwonienia ale jak napisali i dostali szybką odpowiedź to się przekonali i już teraz zawsze tak robią. Pomost używa 2000 Ośrodków w Polsce i musielibyśmy mieć ze 100 linii telefonicznych ze 100 operatorami żeby każdy w każdej chwili mogł się dodzwonić
pozdrawiam
Tomek