\"Zbiór zawiera świadczenie z decyzji o wskazanym numerze urzędowym. Pomost nie jest w stanie odnaleźć aktualnego i nie zawierającego braków wywiadu dla tego świadczenia. Na liście rodzin należy odnaleźć wskazaną rodzinę, wybrać przycisk Wywiady i sprawdzić aktualność i poprawność wywiadów.\"
Witam mam pytanko wywala mi system taki komunikat i widzę ze złe rodziny (osoby) zostały podpiete czy można w jaki kolwiek sposób zmienić podmiot decyzji (czyli zmienić osobę na którą faktycznie byla zrobiona decyzja)
Pomost - błędne dane w wywiadach
Re: Pomost - błędne dane w wywiadach
Pytania o nasz Pomost bardzo uprzejmie prosimy zadawać na naszym forum czyli na stronie www.public.sygnity.pl/forums/
generalnie musiałbym dopytać o szczegóły i chętnie to zrobię na naszym forum i jak będę je znał to chętnie pomogę - wszystkie takie źle wprowadzone informacje da się odkręcić, aby przy tworzeniu zbioru centralnego nie było takich komunikatów, a co za tym idzie aby zbiór wczytał się poprawnie do gSAC
pozdrawiam i zapraszam do kontaktu pomogę
Tomek
generalnie musiałbym dopytać o szczegóły i chętnie to zrobię na naszym forum i jak będę je znał to chętnie pomogę - wszystkie takie źle wprowadzone informacje da się odkręcić, aby przy tworzeniu zbioru centralnego nie było takich komunikatów, a co za tym idzie aby zbiór wczytał się poprawnie do gSAC
pozdrawiam i zapraszam do kontaktu pomogę
Tomek
Oprócz Pomost - błędne dane w wywiadach - Oprogramowanie przeczytaj również:
Zmiana rodzaju świadczenia w Sygnity
szukam informatyka
upomnienie SYGNITY
Zasiłki okresowe PO KL
upomnienia w programie ZETO
USŁUGI w POMOŚCIE SYGNITY
pOMOST SKŁADKI ZUS
zbiór centralny
Sprawozdanie kwartalne SYGNITY
dożywianie art.6 a
g-SAC w komunikatach; błąd logowania
Nienależnie pobrany zasiłek stały
odsetki od poszczegołnych okresów świadczeniowych
Decyzja z odwołania.
Zasiłek pielęgnacyjny
czy ktoś też tak ma?????????