postępowanie - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 30 wrz 2016, 14:52

Mam klientkę, która ma nienależnie pobrane świadczenia za wrzesień 2016 roku, ponieważ poszła do pracy w lipcu. Odesłała pieniądze i dziś wpłynęły na nasze konto.
Czy robię wszczęcie w sprawie uchylenia potem decyzję, a potem co : wszczęcie w sprawie uznania i nie pisać żądania? Czy należy jakąś wzmiankę napisać o tym zwrocie. Bo od kwietnia 2016 mamy dec. o uznaniu i zwrocie nienależnych świadczeń. Proszę o podpowiedź.
kon


Napisano: 03 paź 2016, 8:56

Oczywiście, musi byc całe postepowanie, a w decyzji o zwrocie piszemy, że wpłate z dnia w kwocie uznajemy za spłate.
jaania


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x