Panie Tomku co się dzieje. Zauważam, iż od dłuższego czasu istnieją poważne problemy z kontaktach z HD Sygnity. O kontakcie telefonicznym nie ma mowy i to zarówno w kwestiach dotyczących Pomost STD i SR. Koniec roku i początek roku to newralgiczny okres w pomocy społecznej. Brak bieżącego wsparcia przy powstających błędach w trakcie aktualizowania systemów poważnie nas ograniczają.
bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.
w dalszej kolejności polecamy e-mail
a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc długo zajęty, jak ludzie dzwonią i rozmawiają.
Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).
Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam