probelmy w kontaktach z hd
probelmy w kontaktach z hd
Panie Tomku co się dzieje. Zauważam, iż od dłuższego czasu istnieją poważne problemy z kontaktach z HD Sygnity. O kontakcie telefonicznym nie ma mowy i to zarówno w kwestiach dotyczących Pomost STD i SR. Koniec roku i początek roku to newralgiczny okres w pomocy społecznej. Brak bieżącego wsparcia przy powstających błędach w trakcie aktualizowania systemów poważnie nas ograniczają.
Re: probelmy w kontaktach z hd
Witam, uprzejmie przypominam że na głównym oknie systemu POMOST Std są podane namiary na serwis:
www: https://www.hd.sygnity.pl/
e-mail: [email protected]
tel. (81) 749-55-91 fax (81) 749-55-04
forum Użytkowników: https://www.public.sygnity.pl/forums/
Kolejność ich podania nie jest przypadkowa, bo zawsze wszystkim polecamy przede wszystkim portal
www: https://www.hd.sygnity.pl/
bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.
w dalszej kolejności polecamy e-mail
a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc długo zajęty, jak ludzie dzwonią i rozmawiają.
Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).
Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam
www: https://www.hd.sygnity.pl/
e-mail: [email protected]
tel. (81) 749-55-91 fax (81) 749-55-04
forum Użytkowników: https://www.public.sygnity.pl/forums/
Kolejność ich podania nie jest przypadkowa, bo zawsze wszystkim polecamy przede wszystkim portal
www: https://www.hd.sygnity.pl/
bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.
w dalszej kolejności polecamy e-mail
a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc długo zajęty, jak ludzie dzwonią i rozmawiają.
Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).
Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam
Oprócz probelmy w kontaktach z hd - Problemy techniczne z oprogramowaniem przeczytaj również:
spr.
do Pana Tomka...
pomost nie w,,widzi\" i nie wlicza osoby w skład rodziny
NOWY ROK W POMOŚCIE
Szczegółowy opis wykonania sprawozdania
Ważne, Pomost
Sprawozdanie MPiPS roczne
Problem z aktualizacją do 2-0.0
linux suse
Obiady - dotacja
Edytowanie nagłówka
do PANA TOMKA
karta rodziny 3+ czy też dla os. z rodziny zastępczej??
Do Pana Tomka - Problem z ,,dokumentem rozliczeniowym\"
rodzina 3+
SYGNITY- wystąpił błąd w trakcie wprowadzania zwrotu z innej gminy