Problem z listą wyplat - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 15 gru 2020, 13:17

Pani zamknęła konto o czym nas nie poinformowała. Zrobiłam listę wgrana została do systemi bankowego i okazało się że nie poszło z powodu zamknięcia konta. Jak to odkręcić? Przyjechała zmieniła i się chce jej wypłacić? Jak to zrobić poprawnie?
Gopsik1234567
Referent
Posty: 267
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR


Napisano: 15 gru 2020, 13:24

Kasa rozumiem wróciła na konto ośrodka?
zdzislaw_dyrma
Starszy referent
Posty: 664
Od: 30 cze 2018, 14:24
Zajmuję się: ŚW/ŚR/300

Napisano: 16 gru 2020, 15:38

my robimy osobny tradycyjny przelew, w programie zostaje jak jest- ten błędny numer rachunku , bo przelew był wygenerowany i nic się nie uda poprawić. w aktach sprawy nowe oświadczenie wnioskodawcy o nowym rachunku z data po wypłacie 500 plus co poszło na zły numer rachunku.
i tyle :-)
Maja512
Referent
Posty: 433
Od: 29 maja 2018, 14:06
Zajmuję się: św

Napisano: 16 gru 2020, 17:40

Przecież wystarczy zaznaczyć, że „nie pobrano” i generujesz nową listę. ;)
zdzislaw_dyrma
Starszy referent
Posty: 664
Od: 30 cze 2018, 14:24
Zajmuję się: ŚW/ŚR/300



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem