PROBLEM Z SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 09 cze 2014, 9:04

Czy ma ktoś problem s systemem po ostatniej aktualizacji.
U mnie pokazuje się komunikat uszkodzone baza danych. Zgłosiłam błąd do sygnity, ale od 5 czerwca bez odzewu.
kasia 123


Napisano: 09 cze 2014, 9:20

Czy ktoś ma też z tym problem.
kasia 123

Napisano: 09 cze 2014, 9:28

nie strasz dzisiaj nam ma informatyk ta aktualizacje zrobic. Czym ten blad jest spowodowany? cos wczesniej nie bylo albo bylo zrobione ?
marta321

Napisano: 09 cze 2014, 9:34

Chyba za szybko wgrałam aktualizację.
kasia 123

Napisano: 09 cze 2014, 9:37

za szybko tzn kiedy ja wgrywalas? od kiedy masz problem z baza danych?
marta321

Napisano: 09 cze 2014, 9:53

Od 5 czerwca.
kasia 123

Napisano: 09 cze 2014, 9:55

skoro pokazala sie aktualizacja i wgralas ja to czemu uwazasz ze ten blad to wynik tego ze za szybko to zrobilas?
ops...

Napisano: 09 cze 2014, 10:00

mam ten sam problem
ola1254

Napisano: 09 cze 2014, 10:04

a moze boss nie byl podlaczony?
piotr 1

Napisano: 09 cze 2014, 10:07

Wgrywałam tak jak zawsze. Dzwoniłam znowu do sygnity. Powiedzieli że to poważniejszy problem, przekazali sprawę dalej i muszę czekać.
kasia 123



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem