profil ZUS - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 18 lis 2015, 15:13

Czy ktoś z Was założył już profil na platformie usług elektronicznych ZUS, który trzeba założyć do 1-01-2016. Jeśli tak to czy wystarczy założyć profil przy pomocy podpisu elektronicznego czy trzeba odwiedzić oddział ZUS?
Wola


Napisano: 18 lis 2015, 15:23

Po założeniu profilu, osoba musi wysłać, bądź osobiście dostarczyć upoważnienie wydane przez kierownika do oddziału ZUS-u. Dopiero później pojawi się zakładka zakładu pracy.
Monte

Napisano: 18 lis 2015, 15:30

Dzięki.
Wola

Napisano: 18 lis 2015, 15:55

Ten profil to się zakłada na MOPS czy na nazwisko osoby,która obsługuje ZUS, a może na nazwisko osoby, która ma podpis kwalifikowany? U nas podpis mamy tylko jeden i jest on na nazwisko kierownika. Jeszcze nie zakładałam profilu i nic nie wiem.
~~Ania

Napisano: 19 lis 2015, 11:49

U nas profil zakładała księgowa. Ona ma podpis elektroniczny. Zakłada się go na siebie nie na MOPS.
Monte

Napisano: 20 lis 2015, 8:42

Jeśli się ma swój profil to nie znaczy, że można obsługiwać placówkę. Musi Kierownik placówki upoważnić imiennie osobę do obsługi profilu płatnika. W przeciwnym wypadku można tylko oglądać swoje dane. Jest konkretny druk na stronie ZUS który trzeba wypełnić i zawieźć do zus.
ilomig1

Napisano: 23 lis 2015, 11:12

Druk pełnomocnictwa to ZUS PEL. Można go wypełniać w aplikacjach gofin lub wydrukować ze strony ZUS i ręcznie. ZUS musi otrzymać to w formie papierowej, można to zrobić za potwierdzeniem odbioru (tak informację uzyskałam od pracownika ZUS telefonicznie).
Anna5



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x