Witam,
bardzo prosze o pomoc forumowiczów którzy kotrzystają z oprogramowania Finanse DDJ Progmana. Usiłuje ustalić schemat księgowania wynagrodzenia za terminową płatność podatku dochodowego i ni cholery program nie robi mi sprawozdań tak jak trzeba. W Rb-27S wychodzi mi albo podwójnie naliczana należność za każdy m-c a pojedyńczo wpłaty (tzn.należność np. 18zł a wykonane dochody 9zł, gdzie jedno i drugie powinno być 9zł i do tego pojawia mi sie należnośc pozostała do zapłaty 9zł) albo tylko nalicza należność poprawnie a wykonane dochody wogóle. Już nie mam pomysłu jak to ugryźć żeby było dobrze :/ Księguję w taki sposób:
Lista płac:
Wn 231 § 4010 221 MA pdof.
225 § 0970 221 wynagrodzenie za terminową płatność
221 § 0970 750 wynagrodzenie za terminową płatność
WB:
Wn 225 § 4010 130 -02 MA pdof. z § 4010 i "ptaszkiem" wydatek
130-01(dochody) 130-02 (wydatki) wynagrodzenie za terminową płatność
222 130-02 wynagrodzenie za terminową płatność z "ptaszkiem" wydatek
Prosze podopowiedzcie co robie nie tak :/