Jak wygląda u was sytuacja z opisem faktur w sytuacji kiedy umowę na program posiłek podpisuje się koło marca, kwietnia. Faktury w pierwszym kwartale opłacamy ze środków własnych, natomiast później robimy przeksięgowanie na dotacje. Tylko wtedy należałoby zmienić opis faktur? Czy może mimo wszystko opisywać faktury jako opłacone z dotacji?
ja piszę na każdej fakturze ogólną formułkę ze zadanie jest współfinansowane z dotacji celowej w ramach programu posiłek w szkole i w domu. A że akurat tą daną fakturę płacę ze środków własnych bo nie ma dotacji to tylko zaznaczam obok wskazania klasyfikacji że płatność nastapiła ze środków własnych
ja mam pieczątki "zapłacono ze środków samorządowych" , "zapłacono z dotacji wojewody", jeśli mi się zdarzy przeksięgować, to odnotowuję to na drugiej stronie faktury z datą przeksięgowania; pracownicy opisują: "Potwierdza się pomoc w formie posiłku w związku z realizacją zdań bieżących", a informacja że z Programu, to jest na decyzji w preambule;