Proszę o pilną pomoc...
Naniosłam wniosek rodziny wnioskodawcą Pani Małgorzata. Jednak jak wiele osób wtedy nie naniosłam jej danych jako 1 członka rodziny. Zamówiłam, dla niej karty brak...Nie pamiętam już dokładnie krok po kroku ale dodałam nowy wniosek o dodanie członka rodziny aby uzyskać kartę dla Pani Małgorzaty. Wszystko dobrze...ale widnieje mi ta karta zamówiona jednak jest mały szkopuł...nadano nr kolejnej rodziny z tego co widzę. Co mam zrobić? nie mam możliwości anulowania, poza tym czy to by coś dało. Chyba że anulować jak przyjdzie karta z powodu błędnych danych (tylko nie wiem czy kobieta odda kartę bo już tak niecierpliwie czeka). Mogłabym to zostawić, ale jak później pokonam sprawozdanie w następnym półroczu jeśli dla nowej rodziny jest tylko jedna karta (czyli jeden członek). Paranoja! Proszę wypowiedzcie się...