przelewy "R.500+" - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 8 z 8    [ Posty: 74 ]

Napisano: 25 kwie 2016, 12:07

Infor stosuje bardzo prostą i bardzo wnerwiającą taktykę rozmowy z klientem. Nigdy nie przyznaje się do błędu, niewłaściwego zachowania itp. W pewnych środowiskach jest to taktyk typu: jak cię złapią to mów, że to nie twoja ręka, oni do tego dodają jeszcze atak.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20540
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:


Napisano: 25 kwie 2016, 12:18

Dokładnie takie same mam wrażenie jak opisał to Elmer.

Odpisałem Pani w piątek ale do dziś odpowiedzi nie uzyskałem.

Wczoraj zamieszczając screen widziałem, że ktoś od "nich" czytał ten temat ;)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 25 kwie 2016, 12:25

w ich mniemaniu to jesteś cham, gupek i niszczysz dobre imię firmy.
Ciesz się jak cię po sądach nie będą wlec
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20540
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 25 kwie 2016, 12:27

Zastanawiałem się nad tym ale z jakiejkolwiek strony bym nie podchodził to jest to bezpodstawne ;)
Sądy sądami ale będę się starał żeby już w następnym roku nie zobaczyli od mojej jednostki ponad 2 tys. zł za licencje :P
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie


  
Strona 8 z 8    [ Posty: 74 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem