Witam. Gdzie znajduje się następujący parametr - cytat ze zgłoszenia HD Sygnity w Świadczeniach Rodzinnych:
Mając parametr "monitorowanie akcji klientów" ustawiony na wartość 5 proszę na stacji na której jest problem usunąć zawartość katalogu "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\Aktualizacje\" następnie powtórzyć problem i dodać do zgłoszenia nowo wygenerowane logi w spakowanym katalogu "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\Aktualizacje\" , spakowany log serwera "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all \log\" oraz zrzut ekranu z komunikatem błędu.
Pytanie o parametr
-
- Praktykant
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2016, 15:06
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Oprócz Pytanie o parametr - Problemy techniczne z oprogramowaniem przeczytaj również:
Do Pana Tomka - brak certyfikatu
sygnity ZR a 500+
zwrot zasiłku okresowego z ZUS
Pomocy bo nie umiem
Emp@tia - błędy
odsetki Sygnity od nienal pobr sw. Jak wydrukować
Panie Tomku..
różnica w kwotach!!!
listy wyplat pomocy
Intergracja programów sygnity z epuap
Empatia-eWnioski
Empatia i błąd 403 - brak uprawnień
jak sprawdzic
Helios-problem techniczny
żadanie zwrotu
Do Pana Tomka- realizacji usług opiekuńczych