rejestr faktur - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 10 sty 2017, 15:05

Proszę poradźcie jak prowadzicie w OPS rejestr wpływających faktur (zakupu)i co on zawiera .My do tej pory nie prowadziłyśmy takiego rejestru. B.dziękuję za wszelkie wskazówki.
ejko


Napisano: 10 sty 2017, 19:23

Nikt nie wypowiedział się na temat rejestru faktur , a Ty Gumi nie prowadzisz ?. Pozdrawiam.
ejko

Napisano: 11 sty 2017, 11:07

my nie prowadziliśmy, ale teraz od stycznia koleżanka, która przyjmuje korespondencję zrobiła sobie jeden dziennik do przyjmowania faktur a drugi do całej reszty i to traktujemy jako rejestr faktur
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 11 sty 2017, 15:09

Dziękuję Gumi ja też tak robię ale wydaje mi się, że to nie wystarczy.Jak będę coś więcej wiedziała to napiszę.Czy Ty jesteś OPS ?
ejko

Napisano: 11 sty 2017, 15:14

Potrzebuję informacji co kontroluje NIK w świadcz.rodzinnych , 500+ ,fund.aliment. i
księgowości opsu.
ejko

Napisano: 11 sty 2017, 15:27

ja nie prowadzę rejestru faktur, tylko jak wpływają do gops to pracownik wpisuje je pod numerem w dzienniku korespondencji i stawia pieczątkę z datą wpływu i tym numerem, wystarczy tak?
Ania80

Napisano: 11 sty 2017, 15:47

tak, jestem OPS. na razie tylko tyle będziemy robić, jak ktoś sie czepi, to zaczniemy tak jak każą.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x