roczne sprawozdanie o zamówieniach publicznych!!!! - Księgowość

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 27 ]

Napisano: 19 lut 2014, 14:24

Która część sprawozdania o zamówieniach publicznych obowiązuje ops??
co zaliczacie dokładniej by mógł ktoś akreślić??
(np.rach,fry za wykonanie zleceń typu zakup tonerów,usł.inform.,zak.publikacji,pieczątki,przegląd kser, itp)
POKL-rach., fry?
bardzo proszę
o odpowiedź i podpowiedź
~michalina


Napisano: 19 lut 2014, 14:48

ten temat już pojawił się na forum
https://www.ops.pl/forum.php?page=&cmd=s ... ategory=11
~jola

Napisano: 19 lut 2014, 14:58

mam umowe na usługi transportowe podpisana w 02.01.2013 r. do 31.12.2013. Stawka za 1 km wynosi 1,60 a wozogodzina 6,50 .Jaką kwotęprzyjąć mam do sprawozdań?
~ewa

Napisano: 19 lut 2014, 17:07

czy wykazuje się w sprawozdaniu prowizje bankowe za przelewy
?
~ola

Napisano: 19 lut 2014, 22:17

czy coś wpisujecie w II 17 (dotacje na rodzinne, fa - materiały, usługi )
~alina

Napisano: 20 lut 2014, 12:01


czy wykazuje się w sprawozdaniu prowizje bankowe za przelewy
?
jeśli jest prowizja za przelew podana w umowie to co mama policzyć wszystkie przelewy? a jeśli umowa obowiązuje przez cały 2014 r to co mam zrobić jak to policzyć szacunkowo?
czy ktoś wie??? proszę o podpowiedź!!!!!!!
~ola

Napisano: 20 lut 2014, 12:21

do ewy - kwoty z zrealizowanych faktur
~v

Napisano: 20 lut 2014, 16:08

-czy usługę pogrzebową za podopiecznych wpisujecie ,czy też to jest nasze zadanie i się nie wpisuje??
-Czy jeżeli zawarliśmy umowę za wynajem lokalu na czas nieokreślony w 2009 r. i tylko aneksem w 2013r zmieniliśmy kwotę za odpłatność ...to tego też nie ujmujemy w sprawozdaniu-bo ; aneksów się nie ujmuje i faktur za wynajem za 2013r też nie zliczam i wynajmu wcale nie wykazuję w sprawozdaniu- czy dobrze myślę ???
-czy opłatę za ubezpieczenie mienia OPS na podstawie polisy ujmujecie w sprawozdaniu??
-czy szkolenia za pracowników ujmujecie w sprawozdaniu ???
-czy okresowe badania pracowników ujmujecie ,czy nie??
mam nadzieję wpisałam wszystkie \"rzeczy\" z którymi mam problem :-(((



~ola

Napisano: 20 lut 2014, 16:13

miałam w mops przetarg nieograniczony w grudniu 2013 podpisana umowa.Faktury wystawiane dopiero w 2014 r.
Przetarg ogłoszony na kwotę netto 81 300 zł czy mam podać tą liczbę i w której rubryce mam wykazać?
~iza

Napisano: 05 lut 2015, 9:55

~iza pisze:miałam w mops przetarg nieograniczony w grudniu 2013 podpisana umowa.Faktury wystawiane dopiero w 2014 r.
Przetarg ogłoszony na kwotę netto 81 300 zł czy mam podać tą liczbę i w której rubryce mam wykazać?
marysiarn



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 27 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x