Rp 7 - Księgowość

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 29 wrz 2016, 11:53

Proszę o podpowiedź. Wypełniam RP7 dla pracownika. W 2012 roku maił dodatek z tytułu bycia koordynatorem POKL. W skali roku 10000. Wpisać to w kolumnie 3 czy 4?
anka1232


Napisano: 29 wrz 2016, 12:19

kolumna 3
olaola

Napisano: 29 wrz 2016, 12:24

Dzięki, bo maiłam wątpliwości
anka1232

Napisano: 03 paź 2016, 12:22

Nie wypełnia się już Rp-7. Wydaje się tylko zaświadczenie o zwolnieniach lekarskich. Sprawdź na infolinii ZUS-u.
Monika11

Napisano: 03 paź 2016, 12:32

W Internecie nie ma nic o tym, ale zadzwonię jeszcze na infolinię
anka1232

Napisano: 03 paź 2016, 12:54

nie wydaje się Rp-7, ale ja daję każdemu pracownikowi, który idąc na emeryturę o to poprosi. bo znam przypadki, że ZUS "pogubił" ludziom składki przy naliczaniu emerytury i były to nawet okresy kilkuletnie. a tak mają czarno na białym.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 03 paź 2016, 12:59

Odkąd rozlicza się w płatniku, zus ma wgląd elektroniczny. Do 1999 r. dlatego trzeba było robić kapitał początkowy
Monika11

Napisano: 03 paź 2016, 13:00

no właśnie a jak postąpić jak były pracownik (odszedł do innej pracy w maju rok temu) dziś zgłasza żądanie wydania Rp-7. Osoba z gatunku krzykaczy. Nie muszę wydawać prawda?
mml

Napisano: 03 paź 2016, 13:04

Krzykacz pewnie nie wie, że zmieniły się przepisy. U nas ZUS oddał pracownikowi Rp-7, bo koleżanka z urzędu zapomniała i mu wystawiła. Z przyzwyczajenia....
Monika11

Napisano: 03 paź 2016, 13:08

W sumie już to opracowałam, więc chyba dam pracownicy. Dla jasności jeszcze "13" ujmujemy do roku który stanowił podstawę obliczenia?
anka1232



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x