ryczałt za zakupy materiałó - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 03 gru 2013, 9:43

czy ryczałt wypłacony pracownikowi w wysokości 150 zł na zakup materiałów biurowych należy zaliczyć do kosztów pracowniczych i opodatkować
~Krysia


Napisano: 03 gru 2013, 12:40

ryczałt na zakup mat.biurowych? a co to za czort, dać pracownikowi zaliczkę na zakup materiałów biurowych i niech się rozliczy fakturami za to
~ola

Napisano: 03 gru 2013, 13:32

u nas bez podatku koszów i itp w paragrafie 302
~Aga

Napisano: 03 gru 2013, 17:15

co kraj to obyczaj ale z takim ryczałtem dla pracownika to się jeszcze nie spotkałam
~irena

Napisano: 03 gru 2013, 23:59

nie praktykujemy tego ale ja się spotkałam już z takim rozwiązaniem Pracownikowi wypłaca sie np 100 zł i on ma za to sobie kupić materiały biurowe np długopis ołówek gumka ,nozyczki ,mazaki i tp.na cały rok ,Katalog materiałów ustala.pracodawca.Zakład pracy kupuje tylko np. papier i tonery
Nie jestem tylko zorientowana jak traktować te pieniądze Myslałam ze możne ktoś coś takiego praktykuje

~Krysia

Napisano: 04 gru 2013, 14:44

Obawiam się, że są to koszty pracownicze i podlegają wszystkim opłatom. Ja bym nie robiła sobie kłopotów i normalnie zakupiła na fakturę i dała w paragraf 421 .
Takie rozwiązanie jest bezproblemowe.
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x