SIGNITY przelewy - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 13 paź 2014, 13:06

Po zainstalowaniu ostatnich aktualizacji( z końca sierpnia i września) mamy następujące problemy z działaniem programu:
. Błędny import przelewów elektronicznych - po zaimportowaniu do programu internetowego z programu sygnity są błędy - brak nazwy odbiorcy oraz adresu odbiorcy oraz ,,błąd w nazwie kontrahenta,,.

Po zainstalowaniu aktualizacji zawsze jest jakiś problem z przelewami elektronicznymi u nas - baaardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co z tym zrobić - informatyk twierdzi ze w programie wszystko jego zdaniem jest dobrze ustawione ,...
Aniaaaa


Napisano: 14 paź 2014, 8:00

....nikt nie miał takiego problemu???
może jednak ktoś bo juz nie wiem co robić
Aniaaaa

Napisano: 14 paź 2014, 8:20

Witaj!
Spróbuj wejść w listy wypłat- zakładka u góry przelewy elektroniczne- następnie parametryy przelewów.
Wybierasz : Opis listy wypłat i Odbiorca. U nas tak zrobiliśmy.
Marianna1



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x