P0onawiam prośbę o pomoc bo już nie wiem co po0prawiac i gdzie szukać błędu
SIGNITY przelewy
Postautor: Aniaaaa » 13 paź 2014, 12:06
Po zainstalowaniu ostatnich aktualizacji( z końca sierpnia i września) mamy następujące problemy z działaniem programu:
. Błędny import przelewów elektronicznych - po zaimportowaniu do programu internetowego z programu sygnity są błędy - brak nazwy odbiorcy oraz adresu odbiorcy oraz ,,błąd w nazwie kontrahenta,,.
Po zainstalowaniu aktualizacji zawsze jest jakiś problem z przelewami elektronicznymi u nas - baaardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co z tym zrobić - informatyk twierdzi ze w programie wszystko jego zdaniem jest dobrze ustawione ,...
ktos życzliwy napisał żeby zrobić tak :
,,Spróbuj wejść w listy wypłat- zakładka u góry przelewy elektroniczne- następnie parametryy przelewów.
Wybierasz : Opis listy wypłat i Odbiorca. U nas tak zrobiliśmy,,
niestety nadal sa komunikaty:
Import pomyślnie wykonany:
Linia 1 Nazwa odbiorcy jest pusta.
Linia 1 Adres odbiorcy jest pusty.
Linia 1 Nieprawidłowe pole z nazwą lub adresem kontrahenta
baaardzo prosze o pomoc