Signity przelewy problem - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 15 paź 2014, 7:56

P0onawiam prośbę o pomoc bo już nie wiem co po0prawiac i gdzie szukać błędu


SIGNITY przelewy

Postautor: Aniaaaa » 13 paź 2014, 12:06
Po zainstalowaniu ostatnich aktualizacji( z końca sierpnia i września) mamy następujące problemy z działaniem programu:
. Błędny import przelewów elektronicznych - po zaimportowaniu do programu internetowego z programu sygnity są błędy - brak nazwy odbiorcy oraz adresu odbiorcy oraz ,,błąd w nazwie kontrahenta,,.

Po zainstalowaniu aktualizacji zawsze jest jakiś problem z przelewami elektronicznymi u nas - baaardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co z tym zrobić - informatyk twierdzi ze w programie wszystko jego zdaniem jest dobrze ustawione ,...

ktos życzliwy napisał żeby zrobić tak :
,,Spróbuj wejść w listy wypłat- zakładka u góry przelewy elektroniczne- następnie parametryy przelewów.
Wybierasz : Opis listy wypłat i Odbiorca. U nas tak zrobiliśmy,,

niestety nadal sa komunikaty:

Import pomyślnie wykonany:
Linia 1 Nazwa odbiorcy jest pusta.
Linia 1 Adres odbiorcy jest pusty.
Linia 1 Nieprawidłowe pole z nazwą lub adresem kontrahenta


baaardzo prosze o pomoc
Aniaaaa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x