Specyficzna klientka... - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 30 gru 2020, 19:37

Słuchajcie, mam Panią która pobiera u nas wszystkie możliwe świadczenia, Pani z typu roszczeniowych. Przy każdej wypłacie świadczeń, punktualnie o 8:00 rano jest w banku po pieniądze. Jeżeli nie ma kasy 8:05 to już jest jazda na całego, dym, poniewieranie pracowników w banku, u nas w ośrodku, telewizja, poruszone ministerstwo... W decyzji ma wpisany termin wypłaty, NIE MA GODZINY! więc powinna nam dać spokój. Czy możemy wydać jej "informację" (nie wiem jak to dobrze nazwać)...że wypłata jej środków będzie o godzinie np. 14 każdego miesiąca? Celem tego właśnie żeby od rana nie było takiej jazdy...
magda9009
Stażysta
Posty: 199
Od: 23 sty 2017, 8:45
Zajmuję się: ŚR/FA/500+/KDR


Napisano: 31 gru 2020, 9:23

a nie lepiej napisać, że wypłata nastąpi do 30-go każdego miesiąca i nie podawać konkretnej daty ?
Zaliczka
Stażysta
Posty: 63
Od: 12 mar 2020, 17:26
Zajmuję się: AR

Napisano: 31 gru 2020, 10:56

Daj zapis - wypłata w godzinach od 8 - do 14 :D
~o~
VIP
Posty: 3837
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 31 gru 2020, 13:14

Wpisz, że data wypłaty oznacza dokonanie dyspozycji i wytłumacz Pani, że masz czas do 23:59 na dokonanie tego przelewu ;)
Korowiow
VIP
Posty: 2065
Od: 05 gru 2016, 8:51
Zajmuję się: Fszystkim



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem