Mam pytanie odnośnie uzupełnienia specyfikacji zwrotu do sprawozdania rzeczowo - finansowanego z ustawowych zadań. Czy jeśli powiat nie robił żadnych zwrotów, bo wszystko zwracał po nowym roku to czy trzeba ta specyfikacje uzupełnić z zerami, czy nic się nie uzupełnia?
Chodzi o: Specyfikację do przelewu zwrotu środków PFRON pozostających na wyodrębnionym rachunku bankowym.."?? Jeśli tak, to tam uzupełniamy to co zwróciliśmy właśnie w nowym roku (wyzerowanie konta)
Konkretnie chodzi mi o specyfikację do zwrotów wg sprawozdania w excel. Sprawozdanie robię na koniec 2020 r. więc nie mogę wykazać zwrotu który dokonałam w 2021 r. Jest jeszcze specyfikacją zwrotów w Wordzie której mam druk i tam jest wykaz przelewów zwróconych na konto. Ktoś, coś????? Nie ma się kogo zapytać w Warszawie pracują zdalnie, ciężko się dodzwonić.