sprawozdanie Aktywny Samorząd zał nr 1

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 15 sty 2016, 11:44

Witam
mam pytanie odnośnie załącznika nr a dokładnie kolumny dot. " kwoty dofinansowania we wnioskach przeznaczonych do dofinansowania (zweryfikowanych pozytywnie)" czy wpisujecie tam kwotę łączna z wniosków gdzie doszło finalnie do podpisania umowy czy uwzględniacie w tych kwotach również te wnioski gdzie np. wniosek został rozpatrzony pozytywnie ale np. nie doszło do podpisania umowy z uwagi na fakt zmiany stopnia orzeczenia na lekki (moduł II, I rok studiów ) i finalnie z tą osobą nie podpisałam umowy ? proszę o pomoc z góry dziękuje
ewaaaa


Napisano: 15 sty 2016, 12:23

Ja wpisuję wszystkie, które zweryfikowałam pozytywnie i przeznaczyłam do dofinansowania. A w kolumnie "w zawartych umowach" wpisuję kwoty z wniosków, które udało mi się dofinansować
Lili

Napisano: 15 sty 2016, 15:57

W kolumnie 15 wpisujemy wszystkie kwoty, nawet te negatywnie rozpatrzone, w 16 - te zweryfikowane pozytywnie, ale wg kwot wnioskowanych, a w 17 - wg kwot na umowach.
PCPR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny