sprawozdanie kwartalne tabela a1 i a2 - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 13 sty 2025, 12:39

hej, pierwszy raz robię sprawozdanie kwartalne. program signity. czy jest jakiś filtr /raport /analiza, która mi rozgraniczy pełne decyzje od tych 1 za 1? Jestem nowa w temacie, nie do końca jeszcze ogarniam ten program, a w moim ops nikt nie wie... nie uśmiecha mi się liczyć tego wszystkiego na piechotę, a poprzedniczka nie robiła żadnych notatek
MONSKO
Praktykant
Od: 03 wrz 2024, 11:13
Zajmuję się: FA, SR

Napisano: 14 sty 2025, 9:27

sygnity samo to rozlicza w sprawozdaniu kwartalnym ...masz pierwsze dwie tabele w sr i w drugiej są św rodzinne zł za zł
Wiesiek Mops
Praktykant
Od: 27 wrz 2017, 11:55
Zajmuję się: FA, ŚW, ŚR

Napisano: 14 sty 2025, 10:40

Wszystko pięknie. Tylko u mnie od zawsze część wypłat zł-zł wlicza się do części A1 i każdorazowo je ręcznie przenoszę do A2. Dla pewności można podejrzeć komórki z danymi za ostatni miesiąc kwartału dla zasiłków i dodatków z sortowaniem po kwocie.
Kamil_C
Praktykant
Od: 14 cze 2018, 7:36
Zajmuję się: SR/FA/SW/DO

Napisano: 15 sty 2025, 14:59

Kamil_C pisze:
14 sty 2025, 10:40
Wszystko pięknie. Tylko u mnie od zawsze część wypłat zł-zł wlicza się do części A1 i każdorazowo je ręcznie przenoszę do A2. Dla pewności można podejrzeć komórki z danymi za ostatni miesiąc kwartału dla zasiłków i dodatków z sortowaniem po kwocie.
Jeśli wiesz, że to jest zł/zł, a w sprawozdaniu nie wychodzi w części A.2., to sprawdź plan wypłat. Być może nie masz zaznaczone, że jest to zł/zł. Można w każdej chwili poprawić i nie będziesz musiał przenosić ręcznie.
mk2
Praktykant
Od: 21 lis 2024, 10:02
Zajmuję się: ŚR/FA/inne

Napisano: 16 sty 2025, 9:19

Dokładnie tak jest, ale jest tego za dużo żeby przeklikiwać pozycje po pozycji i szybciej mi przenieść kwoty. Pisałem kiedyś zgłoszenie w tej sprawie ale nic z tym nie zrobili i tak zostało. A nie jest to dla mnie wielki problem.
Kamil_C
Praktykant
Od: 14 cze 2018, 7:36