sprawozdanie problem - Aktywny Samorząd

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 31 sty 2017, 12:02

PCPR-Trz pisze:Udało mi się dodzwonić do PFRON i mam kilka interesujących Was wyjaśnień:

1. Do tego sprawozdania robimy załącznik nr 1 i 3,
2. Prawdopodobnie wystarczy wersja elektroniczna (ewentualnie po papierową będą odziały zgłaszały się - papierowa tylko do ostatecznego rozliczenia była potrzebna),
3. Jeśli student rezygnuje po pozytywnym rozpatrzeniu, do decyzji, to w załączniku nr 1 w kolumnie 12 możemy zarówno uwzględnić go, jako pozytywnego, ale w kolumnie 13 już go nie wpisujemy (tak samo robimy z kwotami - kolumna 16 i 17), możemy jednak już przy formalce go nie wpisywać (kolumna 12), ale w obu przypadkach piszemy wyjaśnienie w Uwagach,
4. Jeśli ktoś wnioskował o przesunięcia z MI bieżące na MII, to już to uwzględniamy w załączniku 1 (odejmujemy z transzy I i dopisujemy do I transzy MII),
5. Kolumny 20 - 23 zostawiamy puste.
to wszystko zależy od Oddziału u mnie na przykład owszem załącznik nr 1 i 3 ale w wersji elektronicznej i papierowej, kolumny 20-23 wypełniamy w zakresie środków które zostają czyli ze znakiem -, ;-) po informację tylko do właściwych Oddziałów
ewaaa



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem