sprawozdanie rzeczowo-finansowe, stawa o pieczy, powiat - Oprogramowanie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 13 cze 2012, 14:09

Czy ktoś się może orientuje, czy może w pomoście std będzie dostępne sprawozdanie rzeczowo-finansowe z pieczy dla powiatu? a może trzeba je wypełnić w sacu? Będę wdzięczna jeśli ktoś podzieli się wiedzą.
~m


Napisano: 13 cze 2012, 15:46

wszystkie informacje w tym zakresie są dostępne na naszym forum www.public.sygnity.pl/forums/ w dziale o wsparciu rodziny i pieczy zastępczej
zapraszamy
~Tomek

Napisano: 18 cze 2012, 10:58

Sprawozdanie jest dostępne ale nie liczy, tzn. wszystko jest wypełnione 0, a powinny być dane pobrane z programu. CO robić? Do tego sprawozdanie masakra, połączenie MPIPS z GUS.
~Grzegorz

Napisano: 18 cze 2012, 12:01

@Grzegorz, wszystko masz napisane tutaj https://www.public.sygnity.pl/forums/vie ... 19&t=14245
pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 18 cze 2012, 12:24

No tak trzeba czytać. Czyli czekamy na wersję 1-6.1.
A jeszcze jedno pytanie nie z tej beczki ale odnośnie programu. Dołożona jest metryczka ale nie można jej ruszyć, gdyż w oknie \"określenie rodzaju czynności\" coś trzeba wybrać ale nie ma co bo jest puste, nie można też nic napisać bo to okno wyboru, gdzie nadać jakieś uprawnienia.
~Grzegorz

Napisano: 18 cze 2012, 12:34

Masz rację Grzegorz, trzeba czytać - w opisie zmian masz to wyjaśnione, ale przeklejam Ci też tutaj:

\"Metryka sprawy jest opcjonalnym dokumentem, który można wstawić do teczki rodziny i zawrzeć w nim czynności dokonywane w sprawie, dokument ten posiada wydruk zgodny z wzorem z rozporządzenia.

Do wniosku może powstać tyle metryk spraw, ile decyzji wydano na jego podstawie (nie liczą się decyzje z decyzji, ani z odwołań), a do wniosku, z którego nie wydano decyzji, może powstać tylko jedna metryka sprawy.

Ze względu na brak ujednolicenia w rozporządzeniu zestawu czynności jakie należy umieszczać w metrykach, rodzaje czynności w metrykach są określane przez Administratora, za pomocą słownika lokalnego \"Rodzaj czynności w metryce sprawy\".

We wspomnianym słowniku, Administrator może opcjonalnie powiązać czynność ze zdarzeniem rejestrowanym w Pomoście: rejestracją, rozpatrzeniem wniosku, opracowaniem, zatwierdzeniem, popisaniem lub doręczeniem decyzji. Powiązanie takie będzie skutkować automatycznym utworzeniem metryki z odpowiednią czynnością, po zarejestrowaniu tego zdarzenia (w przypadku decyzji liczą się tylko decyzje których podstawą jest wniosek). Do jednego zdarzenia systemu można przypisać więcej niż jedną czynność ze słownika. Brak przypisania czynności do zdarzenia powoduje, że można tę czynność dodawać do metryki tylko ręcznie.

Automatyczne tworzenie metryki i jej czynności, w odpowiedzi na zdarzenia, dotyczy tylko aplikacji \"piecza zastępcza\" i \"wsparcie rodziny\", a w aplikacji \"pomoc społeczna\" w razie takiej potrzeby, można utworzyć metrykę tylko ręcznie.\"

Czyli: rodzaje czynności jakie potrzebujesz notować w metryce zależą od Ciebie, definiujesz sobie słownik i potem już możesz używać. Dodatkowo, jeśli chcesz to każdą z tych czynności możesz przypisać do zdarzenia takiego jak rejestracja wniosku, czy opracowanie decyzji, wówczas zadziała automatyzacja.

Takie rozwiązanie daje Ci dużą swobodę i o to w gruncie rzeczy chodziło.

polecam poczytanie całego opisu zmian, aby wiedziec co w trawie piszczy
pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 18 cze 2012, 13:35

Czytanie jak widać ma wielką przyszłość :).
Dziękuję za odpowiedź, chodź już sam znalazłem w opisie zmian co i jak. Dotarłem nawet do słownika i \"coś tam coś tam\" (jak mówiła jedna z posłanej) udało się zrobić. Zobaczymy.
Dziękuję.
~Grzegorz



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x