sprawozdanie Z-14 - Księgowość

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]

Napisano: 07 kwie 2015, 12:55

Nazwa: Inżynierowie budownictwa Kod: 2142 Synteza: Inżynierowie budownictwa lądowego i wodnego zajmują się projektowaniem i nadzorowaniem budowy oraz prowadzeniem badań i doradztwem w tym zakresie; nadzorowaniem funkcjonowania i konserwacji obiektów inżynierii lądowej i wodnej. Prowadzą badania i doradztwo w zakresie aspektów technologicznych poszczególnych materiałów używanych do budowy obiektów. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane w grupie inżynierów budownictwa lądowego i wodnego zazwyczaj obejmują: prowadzenie badań i opracowywanie nowych lub ulepszanie istniejących teorii i metod związanych z inżynierią lądową i wodną; projektowanie oraz doradztwo dotyczące takich obiektów jak: mosty, zapory, doki, drogi, lotniska, drogi kolejowe, kanały, rurociągi, systemy usuwania odpadów i ochrony przeciwpowodziowej, budynki przemysłowe i inne duże budowle; określanie metod budowy, materiałów i norm jakości oraz nadzorowanie prac budowlanych; tworzenie systemów kontroli w celu zapewnienia skutecznego funkcjonowania obiektów, jak również bezpieczeństwa i ochrony środowiska; organizowanie i nadzorowanie konserwacji i napraw istniejących obiektów inżynierii lądowej i wodnej; analizę zachowania gleby i skał pod naciskiem proponowanych do budowy obiektów i projektowanie fundamentów pod obiekty; badanie stabilności obiektów oraz zachowania i trwałości materiałów stosowanych do ich budowy; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Inżynierowie inżynierii środowiska Kod: 2143 Synteza: Inżynierowie inżynierii środowiska zajmują się projektowaniem, nadzorowaniem, prowadzeniem badań i doradztwem w zakresie projektowania i eksploatacji urządzeń dostarczających zaopatrzenie w wodę, ciepło, gaz, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, usuwanie odpadów itp. Zapobiegają, kontrolują lub naprawiają negatywne skutki działalności człowieka przy wykorzystaniu różnych dziedzin inżynierii środowiska; dokonują oceny możliwości rozpoczynania budowy urządzeń gazowych, instalacji sieci energetycznej, instalacji sanitarnych, systemów wodociągowych i kanalizacyjnych; stosują zasady inżynieryjne w odniesieniu do kontroli bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej oraz zanieczyszczeń, recyklingu i usuwania odpadów. zadania zawodowe: Zadania wykonywane w inżynierów inżynierii środowiska zazwyczaj obejmują: prowadzenie badań, ocenianie i sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wpływu trwającej i proponowanej budowy obiektów inżynierii lądowej i wodnej oraz innych działań na środowisko; kontrolę obiektów przemysłowych i komunalnych oraz programów w celu dokonania oceny skuteczności i zapewnienia zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska; projektowanie i nadzorowanie procesów i sprzętu służących do kontroli jakości wody, powietrza lub gleby, zarządzania nią i jej rekultywacją; zapewnianie wsparcia inżynieryjnego i technicznego przy projektach rekultywacji środowiska i projektach, które są zaskarżane do sądów przez wskazywanie możliwości zastosowania regulacji prawnych w tych projektach; monitorowanie postępów programów poprawy stanu środowiska; świadczenie usług doradczych dla przedsiębiorstw i agencji rządowych dotyczących procedur mających na celu oczyszczanie zdegradowanych terenów, aby chronić ludzi i środowisko; współpraca z sozologami, planistami, technikami do spraw odpadów niebezpiecznych, inżynierami m.in. z takich dziedzin jak: inżynieria urządzeń gazowych, instalacji sieci energetycznej, instalacji sanitarnych, systemów wodociągowych i kanalizacyjnych, inżynierii kontroli bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej oraz specjalistami w dziedzinie prawa i biznesu w celu rozwiązywania problemów związanych ze środowiskiem; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Specjaliści do spraw finansowych Kod: 241 Synteza: Specjaliści do spraw finansowych zajmują się planowaniem, opracowywaniem i organizowaniem systemów rachunkowości finansowej lub funduszy osób prywatnych, przedsiębiorstw i instytucji publicznych lub prywatnych, administrowaniem nimi, inwestowaniem w nie, zarządzaniem nimi i przeprowadzaniem dotyczących ich analiz ilościowych. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów ujętych w tej grupie obejmują zazwyczaj: przygotowywanie i organizowanie sprawozdań finansowych organizacji; analizowanie materiałów finansowych organizacji; świadczenie usług doradztwa finansowego na rzecz osób prywatnych i organizacji; przygotowywanie raportów analitycznych dotyczących segmentów gospodarki i całej gospodarki. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.
Nazwa: Specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości Kod: 2411 Synteza: Specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości zajmują się planowaniem systemów rachunkowości na potrzeby osób indywidualnych i przedsiębiorstw, organizowaniem ich i administrowaniem nimi. Prowadzą badania i analizy, zajmują się kontrolą ewidencji księgowej i sprawozdań finansowych w celu zapewnienia ich dokładności i zgodności z obowiązującymi standardami rachunkowości i praktykami księgowymi. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów do spraw księgowości i rachunkowości ujętych w tej grupie zazwyczaj obejmują: udzielanie porad z zakresu zasad funkcjonowania systemów budżetowych, kontroli rachunkowości, innych systemów rachunkowości oraz ich planowanie i wdrażanie; przygotowywanie i poświadczanie sprawozdań finansowych przedstawianych zarządowi, udziałowcom i organom ustawowym lub innym; przygotowywanie deklaracji podatkowych, udzielanie porad z zakresu problemów podatkowych i reprezentowanie przedsiębiorstw w urzędach podatkowych w sprawie spornych roszczeń; przygotowywanie prognoz zysków i budżetów lub sporządzanie sprawozdań na ich temat; przeprowadzanie dochodzeń finansowych w takich sprawach jak: podejrzenia o nadużycia finansowe, niewypłacalność i upadłość; poddawanie audytowi rachunków i dokumentacji księgowej; prowadzenie dochodzeń w sprawie finansowych aspektów wydajności pracy, pakietów udziałów, sprzedaży nowych produktów i doradzanie zarządowi w tych kwestiach; opracowywanie i kontrolowanie systemu umożliwiającego określanie kosztów jednostkowych produktów i usług; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska


Napisano: 07 kwie 2015, 12:56

Nazwa: Specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Kod: 2423 Synteza: Specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi zajmują się świadczeniem profesjonalnych usług biznesowych związanych z rozwiązywaniem problemów zatrudnionego personelu, takimi jak: rekrutacją i selekcją kandydatów do pracy, zarządzaniem talentami, doradztwem personalnym i zawodowym, kulturą firmy, wynagrodzeniami, analizą zadań wykonywanych przez pracowników na stanowiskach pracy. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów do spraw zarządzania zasobami ludzkimi ujętych w tej grupie zazwyczaj obejmują: doradzanie w kwestiach rekrutacji i zatrudnienia kandydatów do pracy, polityki awansów i wynagrodzeń, stosunków 63 pracowników z pracodawcami lub w innych obszarach polityki kadrowej; badanie i analizowanie pracy na poszczególnych stanowiskach z użyciem różnych metod; przeprowadzanie wywiadów z pracownikami, przełożonymi i kierownictwem oraz sporządzanie na podstawie uzyskanych informacji szczegółowych opisów stanowiska pracy lub zawodu; przygotowywanie informacji zawodowych o zawodach i możliwościach zatrudnienia dla młodzieży, osób poszukujących pracy oraz osób pragnących zmienić pracę; udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych; analizowanie możliwości zatrudnienia, wyboru zawodu i możliwości podejmowania dalszego kształcenia lub szkolenia oraz doradzanie w tym zakresie; świadczenie usług z zakresu międzynarodowego pośrednictwa pracy oraz doradztwa z zakresu warunków życia i pracy w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Specjaliści do spraw administracji i rozwoju Kod: 2422 Synteza: Specjaliści do spraw administracji i rozwoju zajmują się opracowywaniem i analizowaniem polityki stanowiącej podstawę tworzenia, wdrażania i modyfikacji programów rządowych i handlowych; pełnią funkcje administracyjne i kontrolne wewnątrz służb publicznych (państwowych i samorządowych) oraz w organizacjach zajmujących się rozwojem przemysłu, transportu, usług gastronomicznych, hotelarskich i turystycznych, planowania strategicznego, stosunków międzynarodowych, zarządzania służbą zdrowia, zamówień publicznych oraz zarządzania kryzysowego. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów do spraw administracji i rozwoju ujętych w tej grupie zazwyczaj obejmują: przygotowywania analiz z obszaru i tematyki swojego działania; podejmowanie decyzji administracyjnych w zakresie posiadanych uprawnień; ocenę skuteczności i celowości polityki gospodarczej regionu lub jednostki administracyjnej oraz formułowanie propozycji zmian; dokonywanie przeglądu istniejących polityk i ustawodawstwa w celu wykrycia nieprawidłowości i nieaktualnych przepisów; badanie tendencji społecznych, gospodarczych i przemysłowych oraz oczekiwań klientów związanych z zapewnianymi programami i usługami; formułowanie i analizowanie wariantów polityki, przygotowywanie materiałów informacyjnych i zaleceń dotyczących zmian polityki oraz doradzanie w zakresie preferowanych wariantów; ocenianie wpływów, skutków finansowych, wzajemnych relacji z innymi programami oraz politycznych i administracyjnych aspektów realizacji polityk; przeprowadzanie oceny zagrożeń i ryzyka oraz opracowywanie zaleceń; dokonywanie przeglądu operacji i programów w celu zapewnienia ich zgodności z polityką organizacji; opracowywanie raportów i ekspertyz dla swoich przełożonych; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Specjaliści do spraw zarządzania i organizacji Kod: 2421 Synteza: Specjaliści do spraw zarządzania i organizacji pomagają organizacjom w osiąganiu większej wydajności i w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych. Zajmują się badaniem struktur, metod, systemów i procedur organizacyjnych zwiększających osiąganie zamierzonych celów finansowych, pozyskiwania i wykorzystywania funduszy unijnych oraz sprawnego zarządzania organizacją. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów do spraw zarządzania i organizacji ujętych w tej grupie zazwyczaj obejmują: udzielanie pomocy w określaniu strategii i planów, których celem jest zadowolenie klientów, wydajne wykorzystywanie zasobów organizacji oraz motywowanie do określania celów, strategii i planów; analizowanie i ocenianie systemów zarządzania i struktur organizacyjnych instytucji, przedsiębiorstwa w celu ich doskonalenia biorąc pod uwagę wszystkie poziomy struktury organizacji; analizowanie istniejących i proponowanych metod i procedur, 62 takich jak procedury administracyjne i urzędnicze; dokumentowanie, analizowanie i rekomendowanie propozycji dokonania zmiany metod, procedur i toku pracy, przedefiniowania funkcji pracy i rozwiązania problemów organizacyjnych; wspieranie wdrożenia zatwierdzonych zaleceń, wydawania zmienionych instrukcji dotyczących procedury pozyskiwania funduszy, realizacji projektów oraz innych dokumentów; dokonywanie rewizji procedur operacyjnych i udzielanie porad z zakresu odstępstw od procedur i standardów, itp.; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 07 kwie 2015, 12:57

Nazwa: Specjaliści z dziedziny prawa Kod: 261 Synteza: Specjaliści z dziedziny prawa zajmują się prowadzeniem badań dotyczących problemów prawnych, udzielaniem klientom porad prawnych, bronieniem pozwanych lub występowaniem z oskarżeniem w sądzie, przewodniczeniem posiedzeniom sądowym oraz przygotowywaniem projektów ustaw i aktów wykonawczych. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez specjalistów z dziedziny prawa ujętych w tej grupie zazwyczaj obejmują: udzielanie klientom porad prawnych, podejmowanie czynności prawnych w imieniu klientów i w razie potrzeby występowanie na drogę prawną lub przewodniczenie postępowaniom sądowym i wydawanie wyroków w sądach. Do ich zadań może także należeć sprawowanie nadzoru nad innymi pracownikami.

Nazwa: Adwokaci, radcy prawni i prokuratorzy Kod: 2611 Synteza: Adwokaci, radcy prawni i prokuratorzy udzielają klientom porad prawnych z zakresu różnych dziedzin, przygotowują dokumenty prawne, reprezentują klientów przed sądem w sprawach cywilnych i karnych; występują w roli oskarżyciela przed sądem, strzegą praworządności, wszczynają i prowadzą postępowania przygotowawcze. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez adwokatów, radców prawnych i prokuratorów zazwyczaj obejmują: udzielanie klientom porad prawnych z zakresu różnych dziedzin oraz podejmowanie czynności prawnych w imieniu klientów; wyszukiwanie zasad prawnych, ustaw i wcześniejszych orzeczeń sądów związanych z konkretnymi sprawami; zbieranie materiału dowodowego umożliwiającego przygotowywanie obrony lub wystąpienie na drogę sądową poprzez przesłuchiwanie klientów i świadków w celu ustalenia stanu faktycznego sprawy; ocenianie uzyskanych informacji i opracowywanie strategii i argumentacji podczas przygotowań do przedstawienia sprawy; reprezentowanie klientów w sądach, trybunałach i organach administracyjnych lub instruowanie adwokatów co do sposobu występowania do sądu wyższej instancji; podejmowanie się obrony i występowanie w sądzie wyższej instancji; występowanie w roli prokuratora w imieniu rządu; negocjowanie ugody w kwestiach dotyczących sporu prawnego; przygotowywanie projektów ustaw i rządowych aktów wykonawczych w oparciu o istniejące przepisy; sporządzanie dokumentów prawnych, takich jak umowy, dokumenty dotyczące nieruchomości i testamenty oraz przygotowywanie ekspertyz prawnych; redagowanie dokumentów prawnych, pism procesowych; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Technicy budownictwa Kod: 3112 Synteza: Technicy budownictwa wykonują prace techniczne w zakresie badań w dziedzinie budownictwa, projektowania, budowania, użytkowania, konserwacji i naprawy budynków i innych konstrukcji takich, jak: systemy doprowadzające wodę i systemy uzdatniania wody, mosty, drogi, tamy i lotniska. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez techników budownictwa zazwyczaj obejmują: prowadzenie lub asystowanie w terenowych lub laboratoryjnych badaniach gleby i materiałów budowlanych; projektowanie samodzielne lub pod nadzorem architektów obiektów budowlanych nieskomplikowanych konstrukcyjnie, architektonicznie i funkcjonalnie; wykonywanie plansz oraz modeli architektonicznych i urbanistycznych; reprezentowanie architektów, inżynierów budownictwa oraz inżynierii środowiska na terenie budowy, celem zapewnienia zgodności wykonawstwa z dokumentacją projektową oraz wymaganych standardów materiałowych i wykonawczych; kierowanie robotami budowlanymi i prowadzenie dokumentacji budowy; nadzór nad wykonawstwem i eksploatacją instalacji i urządzeń sanitarnych stanowiących wyposażenie budynków; opracowywanie w ramach posiadanych uprawnień projektów tych instalacji; świadczenie pomocy technicznej 82 przy wznoszeniu budynków wraz z wykonywaniem pomiarów technicznych i przygotowywaniem raportów pomiarowych; zapewnienie wsparcia technicznego związanego z budową budynków i innych konstrukcji oraz w zakresie przeprowadzania inspekcji i przygotowywania zestawień wyników z inspekcji; zapewnienie zgodności wykonawstwa ze specyfikacjami zwartymi w projekcie, wymaganymi przepisami prawa i z zachowanie pożądanych standardów materiałów i pracy; zastosowanie wiedzy technicznej w zakresie zasad i praktyk budownictwa w celu identyfikacji i rozwiązywania pojawiających się problemów; kierowanie robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowy; określanie na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej kosztów i ilości materiałów potrzebnych do realizacji określonych projektów oraz pracochłonności projektowanych zadań; organizowanie i nadzorowanie prac konserwatorskich i napraw; prowadzenie inspekcji budynków i innych konstrukcji w czasie i po zakończeniu budowy w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa i normami dotyczącymi klasyfikacji, przeznaczenia i bezpieczeństwa; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 07 kwie 2015, 12:58

Nazwa: Pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu Kod: 3343 Synteza: Pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu gromadzą informację i dokumentację biura oraz organizują przepływ informacji pomiędzy różnymi jednostkami instytucji lub organizacji; przygotowują korespondencję, raporty i protokoły ze spotkań oraz inne specjalistyczne dokumenty. Prowadzą obsługę kancelaryjno-biurową zarządu, spółki, partii, urzędu, itp. na podstawie obowiązujących przepisów administracyjnych i prawnych. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez pracowników administracyjnych i sekretarzy biura zarządu zazwyczaj obejmują: wykonywanie czynności administracyjnych i dokumentacyjnych; tworzenie korespondencji administracyjnej, protokołów, itp.; ustalanie, proponowanie i przestrzeganie terminów podjęcia działań następczych; ocenianie próśb o spotkanie, wyznaczanie terminów oraz organizowanie spotkań i podróży służbowych; pomaganie w przygotowaniu budżetów, monitorowanie wydatków, tworzenie projektów umów i zleceń zakupu lub nabycia; kontaktowanie się z innymi pracownikami w sprawach dotyczących działań organizacji; pisanie listów biznesowych, technicznych i innych oraz odpowiadanie na korespondencję; przygotowywanie protokołów z posiedzeń zarządu, zgromadzeń ustawodawczych, sądów i innych organizacji przy wykorzystaniu stenograficznych lub innych specjalistycznych urządzeń biurowych; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Księgowi 3313 Kod: Księgowi Synteza: Księgowi prowadzą pełne rejestry transakcji finansowych przedsiębiorstwa i sprawdzają prawidłowość dokumentów i rejestrów dotyczących tych transakcji, odpowiadając za rzetelność danych i zgodność z prawem zawieranych transakcji. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez księgowych zazwyczaj obejmują: prowadzenie pełnych rejestrów wszystkich transakcji finansowych przedsiębiorstwa zgodnie z głównymi zasadami księgowości; sprawdzanie prawidłowości dokumentacji i rejestrów dotyczących wypłat, przychodów i innych transakcji finansowych; przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych i raportów; stosowanie wiedzy i doświadczeń praktycznych związanych z zasadami księgowości do identyfikowania i rozwiązywania problemów powstałych w czasie pracy; używanie standardowych pakietów oprogramowania komputerowego do wykonywania obliczeń księgowych i innych; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.

Nazwa: Sekretarki (ogólne) Kod: 4120 Synteza: Sekretarki (ogólne) korzystają z maszyn do pisania, komputerów oraz innych urządzeń do edycji tekstu w celu przepisywania treści korespondencji i innych dokumentów, sprawdzania i formatowania dokumentów przygotowanych przez innych pracowników, zajmują się zarządzaniem przychodzącą i wychodzącą korespondencją pocztową, sprawdzaniem wniosków o spotkanie lub wizyty oraz wykonywaniem szeregu różnych zadań administracyjnych. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez sekretarki (ogólne) zazwyczaj obejmują: sprawdzanie, formatowanie i przepisywanie korespondencji, protokołów i sprawozdań ze słuchu, dokumentów elektronicznych lub wersji roboczych tak, by odpowiadały one standardom biura, z wykorzystaniem maszyny do pisania, komputera lub innych urządzeń do edycji tekstu; wykorzystywanie różnego oprogramowania komputerowego, w tym arkuszy kalkulacyjnych w celu zapewnienia wsparcia administracyjnego; zarządzanie przychodzącą i wychodzącą korespondencją; skanowanie, zapisywanie i rozdzielanie poczty, korespondencji i dokumentów; sprawdzanie wniosków o spotkania i wizyty oraz pomoc w organizacji spotkań; 125 kontrolę i prowadzenie rejestru urlopów i wykorzystania innych uprawnień przysługujących pracownikom; organizowanie i nadzorowanie systemów przechowywania dokumentów; zarządzanie regularną korespondencją z własnej inicjatywy; wykonywanie innych zadań pokrewnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników

Nazwa: Pracownicy do spraw finansowo-statystycznych Kod: 431 Synteza: Pracownicy do spraw finansowo-statystycznych pozyskują, opracowują i wprowadzają do komputera dane obrachunkowe, księgowe, statystyczne, finansowe, jak również inne dane liczbowe oraz nadzorują transakcje gotówkowe o mniej istotnym znaczeniu dla działalności przedsiębiorstwa. Zadania zawodowe: Zadania wykonywane przez pracowników ujętych w tej grupie obejmują zazwyczaj: pomoc przy prowadzeniu rejestru i zapisu komputerowego księgowości; obliczanie kosztów jednostkowych produkcji; obliczanie wynagrodzenia, a w niektórych przypadkach przygotowywanie pakietu wynagrodzeniowego oraz wypłata wynagrodzenia; nadzorowanie transakcji gotówkowych o mniej istotnym znaczeniu dla działalności przedsiębiorstwa; pozyskiwanie, opracowywanie i wprowadzania do komputera danych statystycznych i aktuarialnych; wykonywanie prac biurowych związanych z transakcjami finansowymi przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego, banku lub podobnych. Do ich zadań może także należeć nadzorowanie innych pracowników.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 07 kwie 2015, 13:10

Nazwa: Koordynator projektów unijnych Kod: 242102
Synteza: Koordynator projektów unijnych planuje, zarządza, koordynuje i nadzoruje realizację projektów unijnych, ponosi odpowiedzialność za realizację celów. Koordynator projektów unijnych zarządza projektami krajowymi i międzynarodowymi współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Projekty mogą dotyczyć różnych obszarów działalności: produkcyjnej, usługowej, naukowej, badawczej, edukacyjnej, kulturalnej, społecznej. Celem pracy koordynatora jest realizacja projektów zgodnie z założeniami, osiągnięcie zamierzonych celów oraz ich terminowe
rozliczenie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Koordynator planuje działania, organizuje pracę zespołów projektowych, zarządza harmonogramem i budżetem projektów. Jego zadaniem jest tworzenie standardów działania wspierających pracę podmiotów zaangażowanych w realizację projektów poprzez opracowanie procedur, regulaminów,jednolitych formularzy oraz zasad postępowania. Wykorzystuje nowoczesne technologie do planowania, zarządzania, komunikowania się w ramach projektów. Reprezentuje zespoły projektowe w kontaktach z otoczeniem.
Zadania zawodowe: • planowanie i organizowanie działań w projekcie z uwzględnieniem zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., zasad ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; tworzenie standardów, procedur i wzorów okumentacji projektowej; analizowanie ryzyka i definiowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektów unijnych; realizowanie projektu unijnego we współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych; ocenianie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu; ocenianie kwalifikowalności i zatwierdzanie wydatków w projekcie; dobieranie i kontraktowanie zewnętrznych wykonawców i dostawców w projekcie. Wykonywanie zadań zawodowych wymaga od koordynatora projektów unijnych wykształcenia wyższego drugiego stopnia oraz szerokiej wiedzy interdyscyplinarnej. Pracodawcy preferują absolwentów kierunków zarządzania i organizacji, nauk społecznych, ekonomicznych oraz prawa.W zawodzie mogą też pracować absolwenci innych kierunków studiów wyższych, którzy mają odpowiednie predyspozycje i uzupełnili swoje wykształcenie o kompetencje związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub projektami, funduszami unijnymi. Pracodawcy oprócz wykształcenia wyższego drugiego stopnia, wymagają od koordynatora projektów unijnych również minimum dwuletniego doświadczenia w realizacji projektów na różnych stanowiskach pracy. Mile widziane są dodatkowe studia podyplomowe z obszaru zarządzania projektami. W pracy koordynatora projektów unijnych niezbędna jest znajomość języków obcych (preferowany język angielski) oraz wskazane posiadanie prawa jazdy kategorii B. Dodatkowe zadania zawodowe:
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 07 kwie 2015, 13:25

hihi... ja się produkuję a taka ładna wyszukiwareczka jest na stronie: :lol:

https://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/baz ... ow-zawodow
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 08 kwie 2015, 17:58

nikogo nie wykazywałam
Halszka

Napisano: 07 kwie 2017, 9:54

kogo wykazujecie w tym sprawozdaniu ? kadrowa, księgowa, kierownik, główny księgowy wchodzą ? czy jeszcze ktoś ?
ww1
Praktykant
Posty: 23
Od: 30 mar 2017, 8:51
Zajmuję się: księgowa



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x