sprawozdanie z asystenta 2013 - Księgowość

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 17 ]

Napisano: 24 lut 2014, 9:17

opolskie - w umowie z wojewodą jest mowa tylko o sprawozdaniu w sac, takie krótkie i nie ma tam mowy o żadnym dosyłaniu list czy dokumentów, więc na sac-u zakończyłam i tyle.
~gumi


Napisano: 24 lut 2014, 9:25

Lubelskie - xero list płac, WB z opisem
~Anna

Napisano: 24 lut 2014, 10:26

Anna czy te Listy płac opisywałaś?
~Ola

Napisano: 24 lut 2014, 10:39

xero list płac, przelewy wynagrodzenia przelewy US ZUS z opisem Resortowy program itd pieczątki podpisy itd sprawozdanie z datami przelewów
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 24 lut 2014, 10:40

tak cały opis, wszystko i jeszcze potwierdzenie za zgodność z oryginałem
~Ewa

Napisano: 24 lut 2014, 10:43

jakie województwo?
~madzia

Napisano: 24 lut 2014, 11:00

Tak Listy płac trzeba opisać: wydatek poniesiony ze środów (własnych, z dotacji) w ramach Resortowego programu......
~Anna



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 17 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x