Sprawozdanie z zamówień publicznych po centralizacji VAT - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 14 mar 2017, 15:12

Jak zrobiliście? Mój OPS scentralizował się od września 2016r. To jak mam zrobić sprawozdanie? Tylko do sierpnia + umowy zlecenia? A to co od września, dać do gminy?
Miłka
Stażysta
Posty: 88
Od: 10 mar 2017, 16:57
Zajmuję się: księgowa


Napisano: 15 mar 2017, 15:56

zapytaj w gminie, u nas każda jednostka robiła oddzielnie za cały rok, chyba że jakies postepowanie robiła gmina dla wszystkich jednostek to wtedy oni to ujmowali (u nas centralizacja tez była w trakcie roku); to sprawozdanie było do końca lutego :(
matylda
Stażysta
Posty: 147
Od: 19 lut 2016, 13:18
Zajmuję się:

Napisano: 15 mar 2017, 20:11

To zależy od budżetu jaki macie. Jezeli gmina robi zakupy dla wszystkich jednostek to ona sklada sprawozdanie jako nabywca i odbiorca. Ops w tym wypadku sklada sprawozdanie 0 jezeli w tym czasie nic nie kupował, nie miał zleceń itp.
Natomiast jeżeli macie budżet na usługi i zakupy itp. to sami robicie sprawozdanie. Centralizacja vatu niczego nie zmienia w zamówieniach publicznych.
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Od: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x