Na podstawie art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) i w związku z art. 162 § 1 pkt 2 tejże ustawy oraz z art. 90d ust. 2 pkt 1 ustawy o systemie oświaty (Dz.U. z 2020 r. poz. 1327 z późn. zm.) zawiadamiam Pana/Panią …………………………………. o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu w celu stwierdzenia wygaśnięcia decyzji Nr …….. z dnia ………………… r. w sprawie przyznania stypendium na syna/córkę ……………………………………………….
Powyższą decyzją zostało przyznane stypendium szkolne w formie częściowego pokrycia kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych ucznia na rok szkolny ……/…… Decyzja z dnia …………. jest decyzją warunkową w rozumieniu art. 162 § 1 pkt 2 ‒ Kodeksu postępowania administracyjnego – wypłata stypendium następuje pod warunkiem udokumentowania poniesienia kosztów edukacyjnych na ucznia …………………………… w roku szkolnym ……/…….
Do dnia 31 grudnia 2020 r., strona nie udokumentowała rachunkami, fakturami oraz oświadczeniami sprzedawcy usług lub towarów wywiązania się z powyższego warunku.
Strona ma prawo złożenia wyjaśnień lub dokumentów w tej sprawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia.