Mam taki problem mam jednego Pana, który zawnioskował o umorzenie odpłatności za SUO. Na chwilę obecną miał 100% odpłatności. Pracownik socjalny przeprowadził wywiad i stwierdził brak podstaw do umorzenia odpłatności. Jednakże Kierownik zarządził zmianę odpłatności z 100% na 75% (dla wyjaśnienia Pan jest osobą samotnie gospodarującą). Więc pytanie jak to ugryźć co napisać w uzasadnieniu takiej decyzji?
A Kierownik nie chce sam opisywać własnych głupot albo chociaż podpowiedzieć jak? Zarządził, to niech sobie opisuje. Odpłatność za świadczenie stanowi iloczyn ceny, wskaźnika odpłatności w procentach oraz liczby godzin wykonanych usług. Kiero może sobie co najwyżej cenę za godzinę usług zmienić, ale nie wskaźnik procentowy wynikający z aktu prawnego! Można też częściowo umorzyć lub odstąpić od żądania zwrotu wydatków na świadczenie.