swiadczenie na niepelnosprawnego syna - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 15 sty 2014, 16:15

w lipcu skladalam wniosek na swiadczenie na syna ze znacznym stopniem i dostalam odmowe. jestem z gminy giby woj.podlaskie. powod jestem zono rolnika. pisalam oswiadczenie ze nie pracuje w gospodarstwie i tak odmowa. pytanie czy moge jeszcze raz zlozyc wniosek czy to nic nie da. syn ma dzieciece porazenie mozgowe. bralam to swiadczenie pare lat. nie starcza nam na zycie. co robic.
~halina burnejko

Napisano: 15 sty 2014, 16:20

składaj ponownie
~- ja

Napisano: 15 sty 2014, 16:24

oczywiście, że składaj należy ci się, a jak dadzą odmowę to się odwołaj do SKO.
~Julia

Napisano: 15 sty 2014, 16:32

Jakie ponownie składanie wniosku. W lipcu był złożony wniosek , rozpatrzony, wydana decyzja odmowna i wtedy Pani powinna złożyć odwołanie do SKO lub potem skarga do WSA itd. Tera jeżeli złoży ponownie taki samy wniosek i nic nowego nie wniesie do sprawy niż w poprzednim wniosku do orgna wydający decyzje powinien odmówić wszczęcia postępowania ponieważ w tej sprawie się już wypowiedział wydając decyzję.
~ja

Napisano: 15 sty 2014, 16:36

Trzymam za Ciebie kciuki, składaj wniosek, a jak będzie odmowa, to się odwołuj, a w razie czego pozostaje Ci jeszcze sąd. Nie ma w ustawie o świadczeniach rodzinnych żadnego przepisu, który mówi, że świadczenie pielęgnacyjne nie należy się rolnikom. Ośrodki powinny działać na podstawie przepisów prawa, a nie na podstawie rozstrzygnięć sądu czy SKO, które dotyczą spraw indywidualnych. Nóż się w kieszeni otwiera, jak się słyszy, że bezduszny urzędas pozbawia ludzi skrzywdzonych przez los nawet tych marnych groszy.
~Elka

Napisano: 15 sty 2014, 16:45

za późno
~ja

Napisano: 15 sty 2014, 16:47

popieram ponowne złożenie wniosku i nie poddawać się
~tomek

Napisano: 15 sty 2014, 16:49