SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 27 gru 2013, 10:04

Witam, mam pytanie do osób, które pracują na tym programie. Po zainstalowaniu ostatniej nowelizacji do programu nie mogę ,,połączyć się ,, z internetowym Quick Soft. Dowiedziałam, się że to dlatego, że przy instalowaniu tej nowelizacji do programu konieczna jest inna, nowsza wersja JAVY niż jest wymagana przy korzystaniu z Quick Soft. Gdy ma się zainstalowana tą nowszą to Quick Soft nie działa.
Czy ktoś ma podobny problem i czy ktoś wie co z tym można zrobić? Bardzo proszę o odp.
~Anka


Napisano: 27 gru 2013, 10:40

Nikt nie ma takiego problemu? Tzn że tylko u nas coś jest nie tak?
~Anka

Napisano: 27 gru 2013, 11:07

Anka pewnie u mnie tez jest cos nie tak.Przed św.nie laczylo mnie, ale dzis nie jestem w pracy.Moge w pn.dac znac.
~iwona

Napisano: 27 gru 2013, 11:28

dzięki Iwona , odezwij się w poniedziałek
~Anka

Napisano: 27 gru 2013, 11:29

ja mam podobny problem
~AGATA

Napisano: 27 gru 2013, 12:42

Już działa

rano mi też nie działało, to u nich był problem

mam najnowszą wersję JAVY
~ss

Napisano: 27 gru 2013, 16:16

ja też tak miałam ale informatyk wgrał mi nową wersję JAVY
~aaa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x