Jeśli omyłkowo wczytałaś wniosek, który miał być przekierowany, to:
- w swoim oprogramowaniu z listy wniosków (nie z okna poczty) wniosek zakańczasz bez nadania biegu,
- na oknie poczty Empatii wchodzisz na dokumenty wczytane - tam będzie ten wniosek, klikasz Prezentuj
- drukujesz zawartość do pliku np. PDF.
- pozostając na oknie poczty Empatii korzystasz z korespondencji między jednostkami terenowymi i wysyłasz do tamtej właściwej jednostki wiadomość załączają ten PDF jako załącznik do korespondencji
Czy ktoś mógłby mi pomóc co robić w sytuacji, gdy podczas weryfikacji, czy w innych Jednostkach Terenowych wystąpiły osoby z wniosku wyświetlił się komunikat "Nie można sprawdzić osoby" ?
Administrator może odnaleźć powód niepowodzenia, wyszukując w dzienniku zdarzeń dla systemu Emp@tia odpowiednie zdarzenie.
Ale najprawdopodobniej chodzi o problem który występuje od piątku prawie u wszystkich, bo Empatia ma problemy wydajnościowe i zwraca "timeout". Dostawcy systemów dziedzinowych nie maja na to wpływu.