No my tego nigdy nie widzieliśmy, a nie mieliśmy ani 1.1.1 ani 1.1.2... Stąd ten problem u nas. Teraz będziemy wiedzieć i na bieżąco aktualizować usługę e-mail. Z innymi aktualizacjami nie było problemu, zawsze przychodzi mail. A tutaj niestety zostało to przeoczone.SYGNITY pisze:@gopsosk: Zgłoszenie jest z wczoraj, Serwis pisze że kontaktował się już z Wami i poprosił o informacje niezbędne do odkrycia przyczyny, po ich dołączeniu okazało się że również pracujecie na na bardzo nieaktualnej wersji usługi (która nie przyjmuje dużych treści powiadomień, co jest powodem problemu), już do Was leci z Serwisu zalecenie aktualizacji.
Panie i Panowie, w oprogramowaniu Sygnity w chwili każdej aktualizacji pierwsze logowanie pokazuje Wam ważne nowości które dla Was zrealizowaliśmy i w odpowiednim czasie była informacja o konieczności aktualizacji usługi e-mail. Bardzo prosimy o czytanie tych informacji i zastosowanie się do nich i wtedy nie będzie takich problemów. Naprawdę wychodzimy do Was każdym możliwym kanałem informacyjnym z ważnymi informacjami, łącznie z tym że pokazują się Wam te informacje przy logowaniu do programu, wystarczy je przeczytać i się do nich zastosować.
pozdrawiam