sygnity - o co chodzi?>>??? - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 23 ]

Napisano: 20 gru 2013, 10:26

UWAGA: Nie udało się połączyć z serwerem aplikacyjnym JBoss https://localhost:8280. Możliwe przyczyny problemu:
1. Serwer aplikacyjny JBoss nie został uruchomiony lub nastąpił błędny jego rozruch - należy uruchomić JBoss na serwerze.
2. Adres serwera jest błędny - należy zmodyfikować adres na poprawny wybierając w głównym oknie programu menu „Administracja -> Narzędzia -> Konfiguracja połączenia z serwerem JBoss”.
3. Port sieciowy używany do komunikacji z serwerem (8280) jest zablokowany - należy odblokować port w zaporze sieciowej serwera.
4. Brak zainstalowanego serwera aplikacyjnego JBoss - należy przeprowadzić instalację pakietu G-1.01-2-5.5 na serwerze, na którym znajduje się baza danych.
~lili


Napisano: 20 gru 2013, 11:00

też mi to wyskakuje po najnowszej poprawce
~ona

Napisano: 20 gru 2013, 12:27

ja też tak mam
~Magda

Napisano: 20 gru 2013, 12:34

ja pytałam naszego informatyka, to chodzi o SEPI
~Sylwia

Napisano: 20 gru 2013, 12:55

to nie chodzi na pewno o SEPI.. JBoss to serwer w nowej wersji.. raczej dla Emp@tia
~tymo

Napisano: 20 gru 2013, 13:08

I dlatego czekam z instalacją. Zbyt dużo rzeczy do zrobienia przed Nowym Rokiem, żeby walczyć z nową aplikacją :(
~Kropka

Napisano: 27 gru 2013, 20:49

Jak rozwiazaliscie ten problem ?
~ja

Napisano: 28 gru 2013, 10:09

odbiegając od tematu, jestem nowa i jeszcze tego nie robiłam. Jak zrobić upomnienie w programie ???
~Ja..

Napisano: 30 gru 2013, 9:44

no i jak udało Wam sie uporać z problemem tzn JBossem?
~ja

Napisano: 30 gru 2013, 11:35

?
~ja



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 23 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x