Sygnity pomocy gotówka/konto bankowe - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 31 sie 2017, 12:55

od jakiegoś czasu program robi nam "psikusa" polegającego na tym, że wprowadzając wniosek o świadczenie, jest wpisane konto bankowe u wnioskodawcy, a pomimo to w decyzji w planie wypłat wypłaty są na gotówkę. Proszę o pomoc, co należy ustawić żeby nie trzeba było ręcznie zmieniać. Nie mam czasu szukać teraz tego
danutka
Stażysta
Posty: 122
Od: 27 cze 2017, 13:03
Zajmuję się: SW/FA/ŚR


Napisano: 31 sie 2017, 13:03

Polecam nasza instrukcję https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... wyplat.pdf
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 31 sie 2017, 13:11

dziękuje ;)
danutka
Stażysta
Posty: 122
Od: 27 cze 2017, 13:03
Zajmuję się: SW/FA/ŚR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x