SYGNITY- wczytanie wniosków dobry start - Dobry Start (300+)

  
Strona 3 z 10    [ Posty: 95 ]

Napisano: 02 lip 2018, 10:02

skąd przy zapisywaniu dokumentu do bazy danych pojawia mi się komunikat o wczytywaniu tytułu wykonawczego?? :evil:
ma ktoś też tak??
mika31
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 377
Od: 16 lut 2017, 14:32
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 02 lip 2018, 10:04

a miało być tak pięknie ….. a wyszło jak zwykle
kontolanik
Stażysta
Posty: 144
Od: 08 mar 2017, 14:45
Zajmuję się: ŚR/SW/FA

Napisano: 02 lip 2018, 10:12

mika31 pisze:skąd przy zapisywaniu dokumentu do bazy danych pojawia mi się komunikat o wczytywaniu tytułu wykonawczego?? :evil:
ma ktoś też tak??
Tak. U mnie pojawia się to samo...
xyz moni
Stażysta
Posty: 52
Od: 04 paź 2016, 14:28
Zajmuję się:

Napisano: 02 lip 2018, 10:14

jak u was wyglada rejestracja wniosku? czy w książce nadawnczej wpisujecie. Czy juz macie nadany nr na 300+?
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 02 lip 2018, 10:25

mika31 pisze:skąd przy zapisywaniu dokumentu do bazy danych pojawia się komunikat o wczytywaniu tytułu wykonawczego?? :evil:
u mnie to samo i też kręci i kręci...

Ja wpisuję wnioski do książki nadawczej, papierowej. Numery na 300+ też już mam nadane.
_Marta
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 102
Od: 27 kwie 2017, 13:02
Zajmuję się: dzśr

Napisano: 02 lip 2018, 10:28

u nas nawet juz po wylaczeniu programu nie mozna sie ponownie zalogowac, pojawia sie blad jak na zalaczniku
Załączniki
ZRZUT EKRANU.png
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,

Napisano: 02 lip 2018, 10:39

Zauważyłam, że wnioski które złożyły osoby, które aktualnie biorą inne świadczenia wczytują się super.
Mam problem z jednym wnioskiem, w systemie Pani brała Becik 8 lat temu. I wczytać go system nie może ;(
Kalka
Starszy referent
Posty: 597
Od: 16 gru 2014, 15:39
Zajmuję się:

Napisano: 02 lip 2018, 10:44

a jak wysłali 1 lipca interenetowo a dzis drukujemy to jaka pieczątkę wpływu "wbijacie"? z jaką datą rejestryjecie
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 02 lip 2018, 10:45

nam też taki komunikat wyskakuje z błędem, teraz jeszcze SYGNITY padło do reszty - jest super...
grubak
Stażysta
Posty: 52
Od: 13 mar 2017, 10:27
Zajmuję się: ŚR/ŚW

Napisano: 02 lip 2018, 10:46

u nas to samo. Czy ktoś zgłaszał problem do Signity?
AgaP04
Praktykant
Posty: 35
Od: 05 cze 2018, 8:20
Zajmuję się: DM, ST, KDR



  
Strona 3 z 10    [ Posty: 95 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x