System Obsługi Wsparcia Finansowego PFRON

ania22
Stażysta
Posty: 94
Rejestracja: 23 maja 2018, 21:04
Zajmuję się: rehabilitacja społeczna osób niepełnopsrawnych
Kontakt:

Re: System Obsługi Wsparcia Finansowego PFRON

Post autor: ania22 »

pcprkolb pisze:
wolfnash pisze:
pcprkolb pisze:System miałby sens, gdyby wszyscy byli "zmuszeni" do korzystania z niego. Poza tym zakładanie konta dla każdego klienta to tylko mnóstwo dodatkowej pracy, której (przynajmniej ja) nie potrzebuje :) No i jak zmusić babcię lub dziadka, którzy składają wniosek na pieluchy żeby założyli sobie maila?? :]
Zmuszać? No co Ty.... trzeba wziąć się w sobie i w ramach obsługi klienta założyć mu pocztę elektroniczną. Później wysyłać na nią maile, otwierać pod wskazanym adresem email i przez telefon odczytywać babci czy dziadkowi treść. Tak niewiele zaangażowania a zmienia wszystko :D
Jak dorzucą przynajmniej jedynkę z przodu do mojej wypłaty to się zastanowię :)
Mnie nawet jedynka by nie skłoniła do zmiany zdania, bo ja fizycznie nie mam czasu na dublowanie za klientów wniosków w wersji elektronicznej. cały czas przyjmuję, rozliczam, przyjmuję, rozliczam. Kiedy miałabym to robić/ Tu brak dodatkowej osoby.
ODPOWIEDZ