telefon z banku - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 30 mar 2016, 8:43

Wysłałem ostatnio informację w CAS, że system do obsługi 500+ nie jest jeszcze zainstalowany i podłączony do CSIZS bo wtedy dostawca oprogramowania dziedzinowego wypuścił tylko wersje testową (oficjalna wersja dzisiaj).
Dzisiaj telefon z banku PKO BP i jakas babka atakuje mnie pytaniami w sprawie tamtej informacji, dlaczego w ankiecie napisałem że sytem nie działa itp. itd. Rzekomo ankieta na zlecenie ministerstwa.
Co to kurwa(admin wykasuje) ma być? Ministerstwo szczuje nas bankami? Dlaczego bankom dano takie informacje?
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska


Napisano: 30 mar 2016, 8:53

No i ku.... nie wykasowana oj ludek ludek uspokój się
6i9
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 2583
Od: 02 mar 2016, 14:01
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem